Avatar billede tobberjas Seniormester
27. februar 2021 - 11:56 Der er 4 kommentarer

Styring af Philips tv

Hej.
Vi har et 50 tommer Philips Tv.
Jeg kunne godt tænke mig at styre tv'et via en app på min Iphone, eller Google Home?
Er det slet ikke muligt?
De apps jeg har hentet ned, har ikke virket, eller ellers er de ikke tilgængelig med min skærmlæser, som jeg bruger i forbindelse med jeg er blind.
Jeg håber der er en løsning.
Mvh.
Tobberjas.
Avatar billede claes57 Ekspert
27. februar 2021 - 14:08 #1
jeg har kun en, der virker, og det er til windows. I Store søg på TV remote, der er en, der er lavet af Wilde apps, er fra 2015, og kun på engelsk.
Avatar billede tobberjas Seniormester
27. februar 2021 - 14:24 #2
#1 OK, det må jeg undersøge nærmere, selvom det ikke er det jeg helst vil have, da jeg bruger Mac til daglig.
Avatar billede INK Ekspert
27. februar 2021 - 19:53 #3
Til Mac findes en app: TV Remote. Findes også til iPhone og iPad.
Har dog ingen erfaring med den og ved ikke om den virker på dit Philips TV.
Avatar billede claes57 Ekspert
27. februar 2021 - 20:14 #4
iPhone og iPad har 2:
PhilRemote: remote Philips TV - den virker, men der kommer reklamer for hvert klik (så reelt ubrugelig)
Philips TV Remote fra TP Vision kan ikke finde mit tv - men andre kan åbenbart bruge den - så test selv...