Avatar billede grafik-anders Mester
17. marts 2021 - 18:10 Der er 6 kommentarer

Hvor kan jeg købe en gammel autoCad licens?

Hej

Jeg vil gerne købe en gammel autoCad licens. Kan man det og hvor?

Jeg har ikke brug for noget mere nyt end autocad2010 eller tilsvarende. Har i et godt råd?

Mvh.
Anders
Avatar billede ErikHg Ekspert
17. marts 2021 - 18:45 #1
Måske er der her noget af det du søger;

https://thepcgo.com/autodesk-autocad-2010-free-download-iso/
Avatar billede milter Ekspert
17. marts 2021 - 20:31 #3
Avatar billede grafik-anders Mester
20. marts 2021 - 13:54 #4
Mit budget (og behov) er langt fra 17.000 kr. om året for en top-ny-autocad. Det er netop derfor, at jeg gerne vil have en mere end 10 år gammelversion, som andre sikkert ikke kan klare sig med.
Avatar billede ErikHg Ekspert
20. marts 2021 - 14:16 #5
Der er noget der siger mig, at firmaet ikke er interesseret i at sælge dig en gammel licens.
De vil sælge noget nyt - og dyrere - det er kun pengene der tæller, og sådan er det oftest.
Jeg giver milter ret i at det bliver vanskeligt.☹
Avatar billede milter Ekspert
20. marts 2021 - 16:00 #6
Kan Autocad alernativer bruges?

https://tinyurl.com/2upjrxrd