Avatar billede ac130172 Juniormester
04. april 2021 - 19:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Virus på Iphone

Hej. Min kone får med ca. 20 minutters mellemrum en kalendermeddelse på sin Iphone. Kalender noten ligger sig i kalenderen under dags dato med 4 linjer, hvor der i linje et er  3 apple æbler hvorefter der står Support. Derefter 3 linjer hvor der står virus fundet. De kan ikke slettes. Nogle der har hørt om det før og har en løsning til, hvordan det kan løses, så de ikke kommer igen.
Avatar billede claes57 Ekspert
04. april 2021 - 20:07 #1
I indstillinger, find kalender et stykke nede i venstre del. klik på den. i højre side er der 'konti' det er også dine konti, men derudover dem, kalenderen abonnerer på. Se efter med en tættekam, og fjern synderen
Avatar billede ac130172 Juniormester
04. april 2021 - 20:42 #2
Tak. Fandt en meget mistænkelig en, som havde puttet sig under en Alm selvvalgt kalender. Vender tilbage om det var løsningen.
Avatar billede ac130172 Juniormester
04. april 2021 - 22:25 #3
Det lader til det virkede. Tak for hjælpen Claes.