Avatar billede carlt Seniormester
05. april 2021 - 18:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tidligere spørgsmål

Jeg har tidligere oprettet nogle spørgsmål!
Nu vil jeg gerne slette dem, men har glemt hvordan jeg finder dem frem igen!
Hvad gør jeg for at få ryddet op?
Avatar billede ErikHg Ekspert
05. april 2021 - 19:02 #1
Du klikker på dit brugernavn "carit"

Så kommer der et grønt felt op hvori der står med hvide bogstavet står: Spørgsmål oprettet af "carit". Bemærk, at du ikke selv kan slette dine spørgsmål, men må henvende dig til administrator.
Avatar billede carlt Seniormester
05. april 2021 - 19:35 #2
Tak til ErikHg! Det var, hvad jeg søgte!
Det er ikke for at slette, men for at gøre opmærksom på, at problemet er løst☺!
Mvh Carlt
Avatar billede Mikael Ekspert
06. april 2021 - 13:05 #3
#2 Husk at når du går i gang med at markere dine gamle indlæg som løst, så vil alle som enten har svaret (eller valgt at følge) få en besked/mail om det.

Og det kan blive til mange kan jeg se.

Så du har valget mellem pest eller kolera ;)