Avatar billede Frank Novice
06. april 2021 - 14:10 Der er 3 kommentarer

Pc vågner af sig selv

Kan  trådløs mus være årsag til at Pc vågner af sig selv, når jeg har valgt strøm sparefunktion, altså uden at røre musen. Jeg har prøvet at slukke musen, på knappen på bagsiden, og så tændes skærmen ikke, sådan i utilsigtet. Lenovo pc og logitech trådløs mus
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2021 - 15:04 #1
Enhedshåndtering -> Mus

Højreklik og vælg Egenskaber -> Strømstyring

Fjern flueben i "Tillad, at denne enhed vækker computeren"
Avatar billede Frank Novice
06. april 2021 - 16:58 #2
Tak for svar. Jeg har fjernet det lille bitte flueben og genstartet computeren, men desværre hjælper det ikke. Jeg kører W10, hvis det kan bruges til noget.
Avatar billede ErikHg Ekspert
07. april 2021 - 12:54 #3
Du har markeret #1 som løsning på dit problem, men du nævner i #2 at forslaget ikke hjalp. Er forslaget markeret som løsning, tror andre at problemet er løst, så du må hellere fjerne markeringen igen.