Avatar billede pentium4 Juniormester
09. april 2021 - 00:11 Der er 8 kommentarer

Problemer med download i YouTube Premium

Jeg ved ikke om det er den rigtige kategori, men jeg syntes ikke der var nogen anden som passer bedre...
Jeg har lige tegnet abonnement på YouTube Premium og har første måned gratis og skal derefter betale 119 kr./mdr. så man undgår at der er reklamer.
Problemet er, at jeg kun har kunnet downloade 1 video til min harddisk og har så efterfølgende ikke kunnet få den til at downloade selv om jeg trykker på "Gem" for der åbner den bare et nyt vindue hvor jeg kan vælge at markere "Se senere" eller "oprette en ny playliste".
Jeg skulle så have downloadet 3 videoer på mim mobiltelefon som er en Samsung Galaxy 20, men jeg har været det inde og kigge alt igennem på den og kan ikke se hvor den skulle have gemt dem.
Nogen som ved hvad jeg gør galt eller kan man ikke få lov til at downloade mere end den ene video i den gratis måned???
Det står intet i den mail jeg har fået som bekræftelse på abonnementet, andet end at jeg fra den 7 Maj skal betale de 119 kr./mdr.
Avatar billede nopsen Ekspert
09. april 2021 - 01:36 #1
du skal ikke trykke på gem, den giver - som du selv skriver, kun adgang til foretrukne eller se senere.. du skal trykke på knappen download, findes den ikke må det være fordi rettighederne til nogen videoer er begrænset.
Avatar billede 450025 Ekspert
09. april 2021 - 07:59 #2
Jeg har samme program fra You Tube jeg betaler bare halparten av det du gjør har ikke svar på dette Sorry. 49.50 Norske og helt fri for reklame og det er herlig for det hater jeg
Hva gjør jeg jo jeg legger det på Bokmerelinjen har en mappe der kan se den når jeg vil - men lagre den på computeren nei ellers har jeg ikke behov for det da - da må videoen være helt spesiel så forstår jeg deg godt. Det er mitt svar på dette.
Avatar billede pentium4 Juniormester
02. juni 2021 - 20:32 #3
Jeg har droppet det da den gratis måned var slut...
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2021 - 23:07 #4
Desværre er deres reklamation for dette kun reklame-frit video, og "Gem" er således kun klar til at afspille videoen som offline udgave. Så du kan sagtens have fulde fornøjelse som offline udgave, og ikke mere, men tilgengæld er det på din YouTube konto, med fulde rettighed for reklame-frit udgave af YouTube og mange andre reklame-frit videoer og særpræget kanaler som du kan tilgå ud over normale video kanaler.

Hvis du ikke ønsker reklamer, kan du jo altid installere PureTuber, og jeg har tilgengæld deaktiveret mit YouTube app på min smartphone, siden jeg benytter mig af Pure Tuber.

https://play.google.com/store/apps/details?id=free.tube.premium.advanced.tuber&hl=en_US&gl=US

Du kan altid hente seneste udgave fra deres link:
https://www.puretuber.com/

Husk, endeligt at du sagtens installere uBlock Origin og blokkere al form for reklame og malwares ved hjælp af browser udvidelse:

https://youtu.be/wgWhVDSZVXs

Chrome uBlock Origin (Kan også hentes fra Microsoft Edge, og tilføje den.)

https://chrome.google.com/webstore/detail/ublock-origin/cjpalhdlnbpafiamejdnhcphjbkeiagm

Firefox uBlock Origin

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/ublock-origin/
Avatar billede pentium4 Juniormester
02. juni 2021 - 23:53 #5
Det vil jeg prøve her i weekenden da jeg er lidt ophængt her de næste par dage og tak for svaret...
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2021 - 00:54 #6
Og ja, forresten, "Gem" er stort set kun gemme videoen til !Afspilningsliste" eller som en "Se senere".
Avatar billede pentium4 Juniormester
03. juni 2021 - 21:13 #7
Jeg fik lige hentet PureTuber og installeret det på min Samsung Galaxy S20 og som du også skriver i dit sidste indlæg og som jeg forstår det, så kan man ikke få lov til at downloade videoerne...
Jeg har ikke fået nået at prøve reklame-blokkerne til browseren og det når jeg nok heller ikke i aften, men virker de sådan som jeg håber det, at de fjerner reklamerne når man går ind på YouTube's hjemmeside og lige sådan på alle andre sider hvor der kommer reklamere for ellers kan det være lige meget med at prøve og er bare spild af tid???
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2021 - 23:21 #8
Ja, mht. Pure Tuber, her kan du få lov at hente den, altså, downloade videoen og desuden kan man nyde YouTube video indhold uden reklamer.

Og uBlock Origin, vil stort set blokkeret enhver form for reklamation på nettet på almindelig browser.
Smartphone browser: Google Chrome har ikke nogen udvidelser.
-Firefox kan, men du er nød til at lave dine egne udvidelses-tilføjelser og følge deres anvisninger.

uBlock Origin er bedst på Windows browser til Chrome/Edge og Firefox.
Her skal du ind i indstillinger af uBlock Origin og aktivere med flueben, til at hente oplysninger for reklamer og malwares, så det kan forhindres.

Kan sagtens lave nyt optagelse med lyd. Dengang jeg lagde det op, var jo uden lyd.