Avatar billede imma Forsker
11. april 2021 - 17:16 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Samlemappe med 152 pokemons

Skal lave en samlemappe med en masse Pokemon billeder -

Billederne skal gerne være transperant eller hvid baggrund.  Skal lave en bog på 3-5 sider eller noget i den stil og så have printet dem ud - gerne med et lille ✔️ Tjek tegn så man kan tjekke dem af dem man har fundet.

Nogen der kan se et sted hvor der er flotte billeder af alle pokemons.  Så vil jeg bruge hvert billede til st lave en qr kode ud af og lave en skattejagt baseret på de billeder ...
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
12. april 2021 - 18:35 #1
Avatar billede imma Forsker
14. april 2021 - 10:11 #2
Tak - jeg kigger på det...

det er lidt mere a la det her jeg også er på udkig efter....

https://www.depop.com/products/lynchx-90s-pokemon-gen-1-gotta/
Avatar billede imma Forsker
14. april 2021 - 22:25 #3
Men kan dog se at ikke særlig mange fungerer
Avatar billede imma Forsker
14. april 2021 - 22:28 #4
Avatar billede imma Forsker
10. maj 2021 - 10:44 #5
Jeg tror jeg prøver at gøre det analogt. så jeg laver en samlemappe til dem udaf alle pokemons. og hver gang de scanner en qr kode kommer de hen og får et tjekmærke udfra den pokemon de har fundet.
Avatar billede imma Forsker
10. maj 2021 - 10:45 #6
kunne være fedt og lave noget a la den plakat bare som samlemappe..

Hvis nogen gider kaste sig ud i det - smider jeg gerne noget afsted efter det hvis man må det...

ellers nogen der har nogle fif til hvordan man smartest laver en samlemappe til udprint
Avatar billede imma Forsker
10. maj 2021 - 14:48 #7
Jeg fandt denne

https://codepen.io/andrewarchi/full/NAyVgv

den er bare svær at printe flot ud som en mappe :-) nogen fif ?