Avatar billede skolevej321 Forsker
20. april 2021 - 08:39 Der er 1 kommentar

Tastatur - adressekartotek i outlook

Jeg har en glimrende pr,styresystem win 10.Jeg har installeret MS office 2017 på maskinen. Tastaturet er et trådløst Logitec K70. Det har virket glimrende og har netop fået nyt lithiumbatteri(genopladeligt) sat i.
MEN: når jeg skal taste nye adresser ind i kartoteket i outlook kommer der nogle underlige tegn frem på linierne, det er som om noget ikke er konfigureret rigtigt.
Hvis jeg arbejde i word og excel er der ingen problemer.
What is wrong?
Avatar billede claes57 Ekspert
25. april 2021 - 16:34 #1
hvis der, hvor du kopierer adresser fra indeholder linjeskift, så vil du måske kunne få tegn for Cr og Lf i stedet for linjeskift. Du kan slå visning af specialtegn fra et sted, men jeg er ikke på officepakken...
Muligvis https://support.microsoft.com/da-dk/office/vis-eller-skjul-tabulatorm%C3%A6rker-i-word-84a53213-5d02-404a-b022-09cae1a3958b - de kalder CrLf for Afsnitstegn