21. april 2021 - 15:16 Der er 17 kommentarer

steam

hej jeg skriver til jer fordi jeg har en kæreste der har problemer med at købe et spil på steam og han gør alt det der står man skal men den vil stadig ikke er der nogen der kan hjælpe mig plz
Avatar billede ErikHg Ekspert
21. april 2021 - 15:54 #1
Underskyld jeg spørger - men skal der stå "købe" eller "køre"?
21. april 2021 - 16:18 #2
Der skal stå købe
Avatar billede ErikHg Ekspert
21. april 2021 - 16:52 #3
OK👍

Jeg vil starte med at sige, at jeg er helt blank på dette område, men jeg har fundet et link der der måske kan hjælpe:

https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=3352-RYON-4107
Avatar billede KHN Guru
21. april 2021 - 17:21 #4
Steam Support - Hvad skal du have hjælp til?:
https://help.steampowered.com/da/
21. april 2021 - 17:21 #5
Ja så må jeg se om jeg ka finde ud af det og tak for hjælpen
21. april 2021 - 17:43 #6
Prøver og se om det kan hjælpe det link håber det kan hjælpe
21. april 2021 - 18:39 #7
problemmet er købet af spil den vil ikke gennemføre køb af et spil
Avatar billede ErikHg Ekspert
21. april 2021 - 19:31 #8
Kan det tænkes at der evt. mangler et flueben et sted? Dette har jeg selv i min ivrighed prøvet.
21. april 2021 - 19:37 #9
pas det tror jeg ikke men kunne være en mulighed
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2021 - 19:49 #10
Det er kendt problem som ikke bliver løst af steam.

Steam står af og forklarer at man kan benytte andre betalingsmetoder end at bruge kredit kort.

Jeg har selv haft dette problem siden det nye år og har flere gange klaget til steam support om det og uden yderligere tiltage.
Blot om at dette skyldes nye kredit kort 3D sikkerhed der skal kontrolleres og at der ikke skal være nogen pop-up blokkering mv.

De udsender ubrugelige svar tilbage. Så, det bedste vil nok være at bruge andre betalingsmetode, eller starte en kampagne imod Steam, hvorfor de har endelige betalingsmuligheder, når vores kredit kort skulle meget gerne virke per internationalt aftale.
Avatar billede ErikHg Ekspert
21. april 2021 - 20:08 #11
Jeg kunne peronligt aldrig finde på ikke at anvende mit betalingskort Dankort/Visa, for benytter man bankoverførsel, så risikerer man at pengene er tabt, da indsigelsesordningen IKKE muliggør tilbagetrækning af beløbet til ens bankkonto.
21. april 2021 - 20:09 #12
hvad gør man så for og kunne få sit køb gennemført
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2021 - 20:19 #13
Jeg har holdt mig tilbage med at købe noget nyt siden det nye år, og ønsker ikke at benytte yderligere betalings-metode, for dette er absurd af steam anbefaler andre betalings-metode.

Så, køb det lokalt på butikkerne, hvis man ikke kan klare det online, er dette deres eget tab. Og jeg vil personligt ikke gå til deres anbefalinge, det er os der bestemmer hvordan vi vil købe.

Indsend support sag og klag, eller start kampagne imod steam :-D
21. april 2021 - 23:49 #14
hvor kan finde den mail man skal sende en klage til
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2021 - 01:35 #15
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
22. april 2021 - 04:48 #16
Hvad med at få en anden til at købe spillet (en ven eller famliemedlem) til din kæreste som gave? Måske virker det? Så skal han bare overføre pengene til vennen/familemedlemmet?
22. april 2021 - 22:54 #17
Pas det prøver jeg og forslå ham