Avatar billede huddie Professor
30. april 2021 - 23:53 Der er 3 løsninger

2 punkter ang. G-mail

Hej Eksperter,

Jeg har 2 punkter angående G-mail. Om de hænger sammen ved jeg ikke.

1) Kan det passe at når man står på indbakke, så er teksten rød? Min kæreste mener at den var sort tidligere, samt at hun havde en fast menu i toppen hvor skraldespanden m.m. var fremme hele tiden? Passer det og i så fald hvordan resetter man det? - Jeg kan ikke lige finde det i G-mails egne indstillinger. Det må være der, men jeg kan ikke se hvor.

2) Dette er nok en vigtigere nød at knække. Af en eller anden grund så ligger hendes mail i en forkert rækkefølge. De skulle gerne ligge med de seneste først/øverst, men nu ligger de i en rækkefølge vi ikke kan gennemskue og rykke tilbage. Det er som om de er fordelt i "indbakke" og "promoveringer". Hun vil selvfølgelig helst have det hele i "indbakke".
Umiddelbart ser det ud som om man skal helt ned i "Alle mails" for at få det rigtige, men hun vil helst have det oppe i "Indbakke".
Hun ved ikke hvad hun har fået trykket på og jeg kan ikke finde den funktion der eventuelt kan rette det tilbage igen.
Så har I nogen gode bud?

På forhånd tak for hjælpen.

Med venlig hilsen
Jesper
Avatar billede 220661 Ekspert
01. maj 2021 - 07:54 #1
1: I min pc der er teksten sort i selve mails. Markering for indbakken er skrevet med rød.
2: Ved ikke om det her er en løsning da jeg har ryddet op i min Gmail. Men øverst til højre er er to pile hvor der står nyere eller ældre. Hvad sker der hvis man trykker på disse pile?

PS Gmail her er i PC
Avatar billede INK Ekspert
01. maj 2021 - 13:43 #2
I indstillinger for Google mail (åbnes i en browser) kan man ændre indbakken, så den ikke opdeles i promotion, sociale medier og alm. mail.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
02. maj 2021 - 11:36 #3
Gmail ser som udgangspunkt ud som https://images.interactives.dk/gmailefter-CQg4o7Wx1Eb9XIqnuwCFlw.png?auto=compress&ch=Width%2CDPR&dpr=2.63&ixjsv=2.2.4&q=38&w=400

Men I kan jo have lavet filtre, grupperinger o.s.v. der ændre på udseendet.

Klik på tandhjulet oppe i højre hjørne - her kan man vælge mellem forskellige udseender.. - måske er det nok?