Avatar billede Bordia Praktikant
12. maj 2021 - 08:51 Der er 5 kommentarer

Ølbryggesæt?

Min husmand og jeg besluttede at brygge noget øl til fasten og blive fuld til påske (hvad kunne gå galt, he?) Har nogen gjort dette før? Eventuelle anbefalinger om sæt / ting at kigge efter?
Avatar billede 220661 Ekspert
12. maj 2021 - 09:03 #1
Hej og velkommen på eksperten.  Har ikke nogen erfaring på området. Men en anden gang du stiller spørgsmål herinde så vælg fri debat hvis spørgsmålet ikke har noget med it at gøre. Der er brugere herinde der overvåger kategori og det er jo så ikke så smart hvis spørgsmålet er forkert placeret.
Fortsat god dag
Avatar billede ole_madsen Ekspert
12. maj 2021 - 09:09 #2
Jeg har heller ingen personlig erfaring, men har gode venner der er kommet i gang ved hjælp af https://www.maltbazaren.dk/shop/frontpage.html

De er, så vidt jeg ved, den "ældste" butik for hjemmebryg herhjemme, og har dermed rigtig god erfaring.
Avatar billede ErikHg Ekspert
12. maj 2021 - 09:17 #3
#1 Havde der været tale om "ROM" så havde spørgsmålet måske nok havde været nærmere den valgte kategori......😉🍺
Avatar billede 220661 Ekspert
12. maj 2021 - 11:07 #4
#3 haha. 😉
Avatar billede ole_madsen Ekspert
27. maj 2021 - 10:20 #5
Jeg tænker der er noget helt galt her...

* Hvorfor skriver du lige pludselig på en besynderlig blanding af engelsk og dansk?
* Hvor linker du til et fadøls anlæg, når du spørger til brygning af øl?
* Hvorfor har du fundet en dårlig oversat tysk hjemmeside, og mener det er "just in Denmark"? - jeg kan ikke engang finde et CVR nummer.

jeg er forvirret?