Avatar billede ZeBa Ekspert
11. juni 2021 - 19:45 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Fototransfer Android til PC

Jeg bruger Phototransfer App, men hveranden gang påstår den, at den ikke kan finde min pc. Det er faktisk MØGirriterende. Hvad kan jeg gøre ved det.
Avatar billede ZeBa Ekspert
11. juni 2021 - 19:52 #1
Har fundet ud af det
Avatar billede ErikHg Ekspert
11. juni 2021 - 20:32 #2
Husk venligst at markere #1 som løsning, for så er tråden lukket :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
11. juni 2021 - 20:58 #3
#2 Tror ikke du får noget ud af det ;-)
Avatar billede ZeBa Ekspert
11. juni 2021 - 23:39 #4
#3: Har du ikke andet at lave end at sidde og vente på, at jeg kommer til at lave en fejl. Det må fandme være et sølle liv, du lever.
Avatar billede ErikHg Ekspert
12. juni 2021 - 00:01 #5
#4 Jeg tror det vil gavne at du tager dig en kold øl, og prøver at få temperaturen ned på et normalt plan.🍺
Avatar billede ZeBa Ekspert
12. juni 2021 - 00:13 #6
#4:  Gavne på hvad? På 220661's tåbelige opførsel? Der skal vist stærkere sager til.
Avatar billede 220661 Ekspert
12. juni 2021 - 06:51 #7
#6 Tåbelig opførsel er ikke at vende tilbage på sine spørgsmål og lukke dem. Du spurgte forleden til hvordan du laver eddike. Det har du fået flere bud på uden at lukke.
Vi sidder her helt gratis og forsøger at hjælpe. Det mindste respekt du kan give dine hjælpere er at sige tak for hjælpen og lukke spørgsmål når de ikke er relevante længere.
Synes du har en arrogant holdning overfor dine hjælpere.
Avatar billede ErikHg Ekspert
12. juni 2021 - 09:27 #8
#6 Jeg synes det kniber lidt med venligheden i dag. Berettiget kritik er du tydeligvis ikke modtagelig over for.
Avatar billede ZeBa Ekspert
12. juni 2021 - 14:08 #9
#7: Tåbelig opførsel er at hidse sig op over, at man glemmer noget så ligegyldigt. Du må have et sølle liv,
Avatar billede ZeBa Ekspert
12. juni 2021 - 16:06 #10
Ligegyldigt er måske så meget sagt, men man må sgu have et sølle liv for at gå sådan op i sådan noget.
Avatar billede 220661 Ekspert
12. juni 2021 - 18:23 #11
Så må det så også betragtes at være ligegyldigt at hjælpe dig ZeBa. Jeg hidser mig ikke op. Det gjorde du til gengæld 😉
Avatar billede ZeBa Ekspert
12. juni 2021 - 18:35 #12
Så det her er ikke at hidse sig op: Tåbelig opførsel er ikke at vende tilbage på sine spørgsmål og lukke dem.
Jeg er ikke spor interesseret i din hjælp.
Avatar billede ErikHg Ekspert
12. juni 2021 - 21:18 #13
#12 Med din opførsel er der heller ikke andre, der er interesseret i at hjælpe dig!
Avatar billede nopsen Ekspert
13. juni 2021 - 00:59 #14
i bad selv om det,  been there, done that så mange gange.. jeg har lært af det men i bliver ved med at hjælpe, jer 2 og claes57 har været hans tro væbnere, uanset hvor meget i er blevet svinet til igennem årene.
220661, har du ikke skældt mig ud for det du selv gør nu?
skrev du ikke man sku lade være med at kommentere, hvis man ikke havde noget positivt at byde ind med, og man ikke sku bære nag?
uden at forsvare ZeBa, så har han dog på det seneste sagt tak for hjælpen og meldt tilbage, måske et fremskridt - ka kun håbe det fortsætter - men din kommentar #3 kommer nok ikke til at hjælpe hans motivation, og er stik imod hvad du selv advokerer imod.
forstår din reaktion, men det stemmer bare ikke overens med dit angreb på andre, som reagerer på samme måde.
Avatar billede ZeBa Ekspert
13. juni 2021 - 01:55 #15
Dejligt - og overraskende - at se, at der også findes intelligensvæsener her
Avatar billede nopsen Ekspert
13. juni 2021 - 02:30 #16
ZeBa kom nu ikke for godt i gang, du har stadig en del at bevise, det her var ikke en blåstempling af din tidligere opførsel, men håber du fremover forbedrer den
Avatar billede ZeBa Ekspert
13. juni 2021 - 03:31 #17
Hvem tror du egentlig du er, at du skal bestemme, hvorvidt jeg skal komme i gang?
Jeg har ikke behov for at bevise noget som helst - og da slet ikke over for dig - og jeg har ikke brug for nogen som helst blåstempling fra dig eller andre, og her stopper i øvrigt denne "diskussion" for mit vedkommende.
Men jeg vil da ikke undlade at nævne, at min far i sin tid var medlem af en kolonihaveforening, og at kulturen der mindede til forveksling om den, man oplever blandt nogle - dog heldigvis ikke alle - herinde.
Og jeg leder fortsat efter intelligensvæsener herinde.
Avatar billede nopsen Ekspert
13. juni 2021 - 03:59 #18
#17
god jagt :)
Avatar billede 220661 Ekspert
13. juni 2021 - 06:45 #19
#14 @nopsen jeg er ikke 100% sikker her, men jeg mener jeg dengang gav en undskyldning og vi fik lagt endelig bånd på den sag?
Jeg nævnte kun indlæg #3 fordi jeg ønskede at ZeBa ville forbedre hans lukning at tråde. ErikHg havde i to på hinanden efterfølgende tråde bedt om en lukning, og det var det der var baggrund for indlæg #3.
https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1037449?k=8382020
https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1037423?k=8381870

Og min mission med det lykkedes jo faktisk. Han har lukket 3 tråde efter dette.
Og det er jeg da rigtig glad for.
Så tak for det ZeBa og fortsat god weekend :-)

Med hensyn til at jeg  bruge ordet "tåbeligt" i mit ordvalg i en tilbagemelding var det jo udelukkende på grund af jeg fik en tilsvarende i hovedet som respons på #3 som jo som afslutning havde en blinke smiley. Der var absolut intet ondt ment i min kommentar. Men man opfatter jo ting forskelligt fra person til person. Mere er der ikke i det.

Jeg hopper af tråden her.