Avatar billede hkv Forsker
21. juni 2021 - 10:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Huawei P30 synkronisering

Jeg har en Huawei P30, og bruger samtidig Pcloud til at opbevare filer i skyen. Når jeg tager et billede med kameraet, bliver dette billede vist i appen Pcloud, i mappen ”Automatic Upload” og kan ses på både mobil og pc. Samtidig vises det også i appen Gallery på telefonen. Sletter eller tilføjer jeg, manuelt, et billede i appen på mobil eller pc, bliver dette automatisk synkroniseret, disse 2 imellem. Men hvordan får jeg det til samtidig også at blive synkroniseret med appen Gallery? Er det muligt?
hkv
Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2021 - 11:01 #1
Når du åbner på din 'Gallery' og har indstillings-knap eks. tre prikker '...' og kan vælge 'Del' eller Share' ikon:
https://duckduckgo.com/?t=ffab&q=Share+icon+on+smartphone

Kan du synkronisere til 'Pcloud' app?
Avatar billede hkv Forsker
21. juni 2021 - 13:42 #2
Tak for dit svar.
Når jeg vælger at klikke på de tre prikker kommer jeg i indstillinger, hvor jeg får mulighed for at synkronisere galleri, men vælger jeg dette, får jeg kun muligheden for at mine galleri data bliver flettet til Huawei Cloud, og ikke til Pcloud.
Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2021 - 13:59 #3
Ud fra Pcloud app, kan du ikke finde billeder og vælge det til synkrobisering?
Avatar billede hkv Forsker
21. juni 2021 - 16:06 #4
Nej, desværre ikke. Jeg har nu slettet min Huawei cloud konto og slettet alle mine billeder og videoer på mobilen, hvorefter jeg har importeret dem igen fra Pcloud drevet. Så håber jeg det måske fungerer fremadrettet. Lukker tråden her. Tak for input og hjælp-