Avatar billede ErikHg Ekspert
23. juni 2021 - 23:49 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

TV serie fra Viaplay: Den som dræber

Jeg har YouSee som udbyder af bredbånd, TV og mobil. For nogle uger siden kontaktede jeg YouSee, fordi jeg gerne ville kunne se film og serier fra Viaplay.
Ifølge bekræftelsen som jeg modtog fra YouSee ville det være muligt fra idag 23/6. Det er også tilfældet, men problemet er at jeg kan se at afsnit 1:16 og 2:16 er sendt og desværre ikke bliver genudsendt. Er der nogen der ved om afsnit 1:16 og 2:16 vil være tilgængelige hører jeg gerne om det.

På forhånd tak
ErikHg
Avatar billede 220661 Ekspert
24. juni 2021 - 00:10 #1
Forstår ikke helt det med 1:16 og 2:16?
Sæson 1 med den som dræber er der 6 afsnit i ca af 1:30 time på hver afsnit.
Sæson 2 har 8 afsnit ca af 45 minutter.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. juni 2021 - 00:18 #2
Er det 2011 serien eller 2019 hvor den hedder "Fanget af mørket"?
Fanget af mørket har ialt 16 afsnit på 2 serier.
Har ikke trykket på dem alle men jeg kan da åbne dem. Har Viaplay gennem Boxer her.
Avatar billede ErikHg Ekspert
24. juni 2021 - 11:58 #3
Jeg har nok ikke udtrkt mig helt klart, så jeg forstår godt at det virker forvirrende:

Jeg har indsat et link herunder:

https://viaplay.dk/serier/den-som-draeber-fanget-af-morket

Det er tydeligvis helt andre skuespillere i denne end i TV-serien fra 2011, hvor Laura Bach, Jacob Cederberg og Lars Mikkelsen spillede med.

De medvirkende i den "nye " er Kenneth M. ChristensenNatalie MadueñoSigne Egholm OlsenMads RiisomPeter Mygind.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. juni 2021 - 12:11 #4
Så er det den nye vi taler om. Den er lavet i 2 sæsoner med 8 afsnit i hver sæson. Disse kan jeg åbne allesammen gennem min udbyder.
Avatar billede ErikHg Ekspert
24. juni 2021 - 12:54 #5
Jeg har YouSee som udbyder for både bredbånd, TV og mobil. Der er også blandselv hvor jeg kan vælge mellem forskellige tv-kanaler. Jeg kontaktede der for YouSee i starten af juni, og medarbejderen ville sørge for at jeg fra 23. juni (i går) ville kunne tilvælge Viaplay. Dette kom også til at passe - men der mangler de første to afsnit 1:16 og 2:16 ☹ Det er møgærgerligt, for jeg vil naturligvis helst alle afsnit fra 1:16 og op efter.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. juni 2021 - 14:05 #6
Det er klart. Det skal de sørge for at rette så det kan åbne.😊
Avatar billede ErikHg Ekspert
24. juni 2021 - 18:17 #7
Jeg har kontaktet YouSee. Der sagde medarbejderen at jeg skulle kontakte Viaplay, hvad jeg derefter gjorde. Der vil de undersøge sagen, så jeg håber at de finder frem til noget positivt.
Avatar billede ErikHg Ekspert
19. juli 2021 - 09:29 #8
Problemet er løst. Nu kan jeg se alle afsnit af "Den som dræber - Fanget af mørket".
Så er det bare at tænde og derefter sætte sig i stolen med en kold øl🍺