Avatar billede Peter Olsen Seniormester
27. juni 2021 - 11:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Jeg har købt et webkamera

Windows 10 computer. webkamera Logitech 270c
Pludselig slå den over til indbygget indbygget kamera. jeg kan ikke finde ud af slå mit web kamera til jeg har købt
Avatar billede INK Ekspert
27. juni 2021 - 16:09 #1
Har du installeret nødvendig software fra denne side?
https://support.logi.com/hc/da/articles/360024692954--Overførsler-HD-Webcam-C270

Du skal formentlig også deaktivere det indbyggede kamera i enhedshåndtering.
Avatar billede Peter Olsen Seniormester
27. juni 2021 - 16:24 #2
Ja hvor dan  går  jeg det
Avatar billede INK Ekspert
27. juni 2021 - 16:33 #3
Uden at tilslutte dit nye kamera går du i enhedshåndtering og finder indstilling for indbygget kamera. Du højreklikker og i menuen vælger du deaktiver. Enhedshåndtering finder du ved at skrive det i søgefeltet.
Avatar billede poko1 Ekspert
27. juni 2021 - 16:40 #4
Enhedshåndtering-Tryk på Windowstasten + på X vælg enhedshåndtering.
https://ibb.co/SymwqKS
Avatar billede Peter Olsen Seniormester
27. juni 2021 - 16:47 #5
Jeg prøver