21. juli 2021 - 17:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Efter opdatering af Java kan jeg ikke starte Hjerterfri fra Spigo.dk

Hej
Jeg har problemer med at åbne hjerterfri fra Spigo.dk
Når jeg vælger Hjerterfri via Browser Windows Edge finder den ikke
den nye Java, der er en JNLP fil som før jeg opdaterede Java kom en dialogboks hvor jeg vælger åbn og kør, nu kommer den og spørger om hvilket program der skal åbne den, jeg kan ikke vælge Java. Hvordan klares dette problem?
Mvh Jørn
Avatar billede KHN Guru
22. juli 2021 - 07:35 #1
Får du nogen fejlmelding? f.eks. 500 Internal Server Error.
Den fejl får jeg, når jeg kører et sitecheck - herfra:
https://sitecheck.sucuri.net/results/https/spigo.dk

Hvis det er tilfældet så er det dem der står for hjemmesiden, der skal løse problemet.
Så skriv til og forklar dem problemet:
Spigo ApS
LL.Sct.Hansgade 11 A
8800 Viborg
Danmark
E-mail: mail@spigo.dk
22. juli 2021 - 09:56 #2
Nej jeg får ikke nogen fejlmelding kun dette.
Når jeg klikker på det ikon som skal åbne hjerterfri starter spillet ikke op men der kommer dette:
Hvad vil du foretage dig med Hjerterfri.jnlp herefter klikker jeg på Åbn og derefter på behold. Så skulle spillet starte men der sker intet?
Mvh Jørn
Avatar billede KHN Guru
22. juli 2021 - 11:48 #3
Prøv at følge anvisning fra dette link:
https://www.softwaretestinghelp.com/how-to-open-jnlp-file/

Scroll ned til #1) Windows 10 og start derfra, da du har den nyeste Java.
22. juli 2021 - 13:49 #4
Mange tak for hjælpen KHN....
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester