Avatar billede milter Ekspert
27. juli 2021 - 18:36 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Manglende debatvisning på jp.dk

Er der nogen der har tid til at hjælpe mig med et hurtigt check af debatsiderne på jp.dk?

Jp.dk har debatindlæg, hvor man normalt kan se og selv kommentere dem og tilhørende kommentarer. Her er et eksempel fra dagens webudgave af jp.dk

https://jyllands-posten.dk/debat/kronik/ECE13141424/elefanten-i-hjemmekontoret/

Mit problem er, at der ikke, som normalt, dukker noget debatspor op efter artiklen hos mig, hverken på Chrome eller Edge. Styresystem er Windows 10, version 20H2.

Kan I se dem? På forhånd tak.
Avatar billede INK Ekspert
27. juli 2021 - 18:51 #1
Nej, heller ikke hos mig i Safari på en iPad. Facebook har nok blacklistet JP.
Avatar billede milter Ekspert
27. juli 2021 - 18:53 #2
#1.
Tak, eller moderatoren holder ferie.
Avatar billede milter Ekspert
27. juli 2021 - 19:04 #3
Tak igen.
Avatar billede claes57 Ekspert
27. juli 2021 - 19:44 #4
jeg ved ikke om jeres konti der - men kunne det tænkes, at kun betalende brugere har adgang til at kommentere? Noget de har lavet for at sortere i indlæg, så de ikke overtager EB's nationen! indlæg?
Avatar billede milter Ekspert
27. juli 2021 - 19:52 #5
#4.
Nej, jeg har abonnement hos JP, og der har tidligere været en del kommentarer fra personer uden abonnement.
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
28. juli 2021 - 05:45 #6
Sandsynligvis fordi, der er lukket for kommentarer af opretter!
Avatar billede milter Ekspert
28. juli 2021 - 12:49 #7
#6.
Du mener JP? Du har nok ret. Så vidt jeg kan se, er der lukket for kommentarer i alle debatindlæg.
Avatar billede fase Professor
28. september 2021 - 20:45 #8
Jeg oplever det, som om kommentatorsporene er lukkede på alle aviser, så måske er det fjæsbogen, der er skyld i det.
Avatar billede Lars P. Hansen Praktikant
24. november 2021 - 09:48 #9
Kommentarsporet er ikke lukket, og nogle kan godt skrive og læse kommentarer. Andre kan ikke. Undertegnede hører nu til den sidste gruppe.
Jeg har haft en længere mail korrespondence med JP om det, og de aner ikke havd der er galt.
Jeg har nu i ugevis ikke kunnet se kommentarsporet. Uafhængigt af computer/tablet/telefon type, operativ system, browser eller facebook login.
Det startede med at sporet forsvandt efter få minutters læsning, for derefter helt at forsvinde. Det eneste der er fælles for alle forsøgene, er at det kræver et facebook login. Det er nok dér JP bør kigge efter løsningen.