Avatar billede nu_igen Professor
26. august 2021 - 20:27 Der er 8 kommentarer

HP Deskjet D4200 - Blækbackup tilstand

Hej - Min printer har tidligere udskrevet i denne tilstand, hvor kun den sorte blækpatron var i printeren. Nu er jeg udgået for farvet blæk og har læst mig til at jeg kan fortsætte med kun den sorte blækpatron. Det virker desværre ikke. Er der nogen, der kan skrive hvorfor?
mvh Ingeborg
Avatar billede KHN Guru
28. august 2021 - 15:28 #1
Vises der ingen meddelelser på printerens kontrolpanel eller på computeren?
Hvilken patrontype bruger din printer?

HP's kundesupport - Vidensbase:
https://support.hp.com/dk-da/product/hp-deskjet-d4200-printer-series/2510769/document/ish_2755332-2519813-16
Avatar billede nu_igen Professor
28. august 2021 - 16:33 #2
Tak for svaret - det er type 1 patroner. Jeg har tidligere kunnet udskrive med kun den sorte blæk patron sat i printeren.
Avatar billede KHN Guru
29. august 2021 - 10:54 #3
Har du prøvet at nulstille din printer?

Nulstil printeren
1) Hvis printeren har et genopladeligt batteri, skal du fjerne det.
2) Træk netledningen ud af printeren, mens printeren er tændt.
3) Træk netledningen ud fra strømkilden.
4) Vent 60 sekunder.
5) Slut strømledningen til en stikkontakt og printeren igen.

Hvad har du prøvet for at løse problemet?
Avatar billede nu_igen Professor
29. august 2021 - 11:51 #4
Hej, det vil,jeg prøve
Med venlig hilsen - Ingeborg
Avatar billede KHN Guru
29. august 2021 - 12:55 #5
Har du begge blækpatroner i printeren? Hvis ikke så sæt også den tomme farvepatron i printeren. Inden udskrivning gå i egenskaber og vælg at udskriv med kun sort.
Avatar billede nu_igen Professor
31. august 2021 - 08:46 #6
Tak for svaret. Dit forslag hjalp desværre ikke. Jeg har også fjernet printeren og tilføjet den som ny. Nu afventer jeg nye printpatroner. Hvem i alverden holder priserne oppe på samme niveau gennem så mange år? Utroligt, hvor mange typer der findes. Ikke godt for klimaet og vores pengepung.
Avatar billede KHN Guru
31. august 2021 - 10:28 #7
Det var så lidt. Ja - det kan også være printet på patronen den er gal med.
Jeg har printpatroner der kan genopfyldes. Så er det kun hvis der sker noget med selve printet på patronen, at jeg skal invester i en ny blækpatron.
Avatar billede nu_igen Professor
02. september 2021 - 10:54 #8
Tak for svaret. Jeg har forsøgt mig med genopfyldnings patroner, men det virkede desværre ikke.