Avatar billede HHA Professor
09. september 2021 - 10:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Win 10 portnulstilling mislykkedes

Hejsa,

Har købt en USB C til HDMI adapter til en HP Prodesk 600 g5, hvor jeg vil have en 3. skærm tilsluttet.
Jeg kan ikke få det til at virke.
Under enhedshåndtering er der en advarsel ved: Ukendt USB-enhed (portnulstilling mislykkedes)

Åbner jeg den, kommer der et vindue og under generelt står der:
Windows har stoppet enheden, da den har rapporteret fejl. (Kode 43)
A USB port reset request failed.

Drivere er opdateret.
Jeg har fjernet enheden i enhedshåndtering og genstartet PC'en.
Testet adapteren på min telefon, den projekterer fint til monitoren fra min telefon gennem adapteren.

Hvad er der galt?
Nogen der har nogle bud?
Avatar billede claes57 Ekspert
09. september 2021 - 12:02 #1
en opfølgning på https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1037972
kan den køre uden at andre skærme er sat til? hvis ja, så luk ned, sæt en skærm til på, og test (den burde kunne med en anden skærm)
Avatar billede HHA Professor
09. september 2021 - 13:43 #2
Den hjalp ikke.
Har jeg lige prøvet.
Avatar billede claes57 Ekspert
09. september 2021 - 14:20 #3
har du et link eller navn på "USB C til HDMI adapter" ?
Avatar billede claes57 Ekspert
09. september 2021 - 15:35 #5
så er det nok denne "USB-C porten på din enhed skal understøtte 'DisplayPort Alternate mode' for at du kan bruge denne adapter."
som din pc ikke er med på.
Du har op til ca 10 dage til at returnere dimsen - så pak den pænt sammen igen.
Avatar billede HHA Professor
10. september 2021 - 07:27 #6
Hej claes57,

Takker for din hjælp endnu en gang 😁

Tror den ryger i skuffen til en anden gang, det kan vist ikke betale sig at returnere den.
Jeg går på jagt efter en udvidelses port, det har jeg i mellemtiden fundet ud af at man kan få til den lille PC.