Avatar billede Jannickhess Professor
16. september 2021 - 11:25 Der er 4 kommentarer

Fjerne uønsket bille som kom med på billedet.

Har taget et billede hvor der ligger et lille dyr, kan ikke beskæres væk
Da det ligger inde for beskæringen

Gratis Foto program ser kan bruges til dette
Har i nogle forslag

Gerne på Dansk
ellers Engelsk.
Avatar billede michael_stim Ekspert
16. september 2021 - 12:03 #1
Avatar billede claes57 Ekspert
16. september 2021 - 12:06 #2
er der ensfarvet baggrund lige omkring? så kan Paint (den gamle):
1) Husk altid at korrigere på en kopi af billedet - ikke originalen.
2) Klik på den stiplede 'Marker' firkant, og nede ved siden af bille markerer du en firkant lidt større. Så <Ctrl><C> og <Ctrl><V> og du har en kopi i top venstre - træk den ned, så den dækker billen.
Avatar billede poko1 Ekspert
16. september 2021 - 13:58 #3
Ellers Upload billedet hvis det ikke er for Privat?
Kan som regel rettes i Photoshop uden videre!
Avatar billede poko1 Ekspert
16. september 2021 - 14:09 #4
Et hurtigt eksempel med Photoshop. Kan blive bedre med lidt tålmodighed!
https://ibb.co/XWNqk2V