Avatar billede 450025 Ekspert
19. oktober 2021 - 04:25 Der er 9 kommentarer

Kontor og Office Pakke.

https://productkeys.dk/produkt/microsoft-office-2019-professional-plus/

Et Dansk Firma som selger Programvare og Bøker bør jeg fortelle om en opplevelse - Jeg trenger et Program Word 2021 Prisen wepå 400 Danske kroner som jeg er villig til og Betale-
Men forstr okke helt det Danske språket:  Der står TILFØY KURVEN jeg tror jo dette handler og gå til Kassen og betale. Jeg er vel fremme og ser at Prisen nå er 5.586.00 Danske kroner (dette nekter jeg og betale for Programmet)
Jeg spør dette Firma nei det er bare og Betale dette.
Så spør jeg hvorfor senne pris forskjel 400 er blitt til 6.686.00 får ikke noe svar på dette du gjør en feil i Kassen ( nei jeg gjør ikke dette jeg har penga på Bok.

At dem skal ha 4000 Kroner ja det er korrekt - men får jeg tilbake det som er merkosningeg nei det tror jeg ikke (er dette Firma Seriøst) eller er dette kjeltringer?
Jeg bare spør jeg. OG ER DETTE LOVLIG I DANMARK?

Jeg Tror jeg har et svar på dette for  - på en side  ##### på andre siden står de ?  Og tenker jeg meg om så kan det være at det er 14 - 15 Eksemplarer og ikke 1 Program av Word Word 2021  - Nei dem har ikke feil det er bruken som gjør Tong feil - jeg prøver å redusere til 1 Eksemplar men prisen er fortsatt 5.586.00 Danske kroner.
Er der noen so vet hva jeg kan gjøre for dem forstår ikke og klare ikke lese hva jeg skriver. Ha en fin dag til Jer. allesammen-
Avatar billede ErikHg Ekspert
19. oktober 2021 - 09:58 #1
Jeg har været inde på forbrugersitet Trustpilot. Det ser ikke ud til at, der er fup med i foretagenet hvad angår firmaet. Det er en god karater. Der er over 2700 anmeldelser og det betegnes som "fremragende". Det får 4,5 stjerner ud af 5.

https://dk.trustpilot.com/review/productkeys.dk

Men jeg kender det ikke selv.
Avatar billede 450025 Ekspert
19. oktober 2021 - 11:45 #2
Å Takk for du skrev til meg -  jeg ser otrent ikke hva du skriver til degg. Sorry
Det jeg mener selv er et et Word Program kolster 400 Danske kroner for det står der jo-
Men når jeg kommer til kassen .er det blitt til    5.586.00  Danske Kroner.
og det forstår jeg ikke fodi at det er Betaling for ca  14 Programvare altså 14 x 400 kr regn ut selv..

Der en r en regulerings mekanisme  Kjøper du 10 Programvare er det 4000 Kr - Kjøper fem er 2000 kr    kjøper du et Program er det 400  kr selv  kjøper du 0 Programvare er prosen 5.586.00 de står helt stille.
Dette er ikke lovlig ihele tatt.
Men dem har ingen feil i Kassen sin sier dem og det forstår jeg ikke.
Den selger også Bøker - koser den 1000 Kroner så ok  men du betaler en fast sum uanset hvor mange du kjøper  å prisen er l¨st på 1 Beløp
På Word we swt 5.586.00 Kr.
Hvordan løser jeg dette jeg har ikke råd til dette kjøpet.. Men Yakk for du svarte meg Arn
ne.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. oktober 2021 - 12:30 #3
Jeg har ikke hørt noget om at firma er fup. Mange har købt gennem dem og er ikke blevet snydt. Som jeg forstår koncept så får man et link til download,  og aktivering skulle som jeg forstår det gøres over telefon. Måske lidt bøvlet men det skulle virke. Har ikke brugt siden selv. Kører gratis office pakke.
Avatar billede 450025 Ekspert
19. oktober 2021 - 13:01 #4
Nei dem har vert greie før også jeg ha handlet os dem.
Nå har dem et Program jeg så sårt tenger nå
Det er Word 2021 pris 400 kroner og det er jeg villig til og Betale også
På Dansk står der tiføy kurv - da innbiller jeg at kassen ståær klar for Betaling.

Men nei - jeg må Betale 5.586 danske Kroner. Dette nekter jeg. et Word til den prosen Nei og atter nei.

Ta 14 Program pakker og gange det med 400 kr hva får du da? Regn ut selv  jeg er faktisk
så tret at jeg orker ikke mere nå.

Kassa Deres er oppdatert forteller dem og dem har ingen feil -  Kan det være meg eller min computer der er vrange jeg tror ikke dette.
Men jeg kan ikke belaste min konto for 5.586. Danske kroner.
Prisen er den samme om jeg betiller 0 Programvare eller 10 Produkter.
For 10 Programvare er Danske Kroner 4000.00 kall meg en Idiot på 85 År.
Forstår du nå hjva jeg skriver. Hilsen Arne.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. oktober 2021 - 14:15 #5
Forstår hvad du skriver men forstår ikke du afkræves det store beløb du beskriver. Koster det ikke kun 139 kr? https://productkeys.dk/produkt/microsoft-office-2019-professional-plus/
Avatar billede 450025 Ekspert
19. oktober 2021 - 14:23 #6
Kjære 2206601 Jeg siter her og skjelver av alti dritt idag se på dette det er skrive bordet mitt-
Jeg har noen Apper men hvor er den lange remsen frra Google Chromeden remsa er borte her jeg får ikke limt den i Nettleseren min
Hvor setterjeg inn denneP Jeg burte gi meg  men klare ikke mere snart jeg måsluttefor i dag eller Kolapser jeg helt.

Jeg hater denne idioten som bare har skapt fysiske problemer for meg klare ikkeog tenke nå God Natt. Arne..

https://www.buy-keys.com/product/microsoft-office-2021-professional-plu
Avatar billede ErikHg Ekspert
19. oktober 2021 - 14:38 #7
#5 - Jeg er ligesom du, også uforstående over for det store beløb😮
Avatar billede ejvindh Ekspert
19. oktober 2021 - 14:42 #8
Hvis denne tråd er beslægtet med denne:

https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1038290?k=8387061

...kan det måske være fordi du er kommet til at bestille mange licenser i stedet for én?
Avatar billede 450025 Ekspert
22. oktober 2021 - 01:12 #9
https://ibb.co/5htbFB1
Her er selve programmet 1220661 anbefaler det er billig også det er ikke mitt ønske på nye computervil jo gjerne ha  Word 2021 - menjeg år kansje kjøpt noe Word Program
lidt trist dete da.
https://ibb.co/n3jsJHg        er det feil jeg gjør

Her er den sorte tavle med Programmet til    139 Kr      jeg trykker på dette.

Er det feil jeg  gjør dette    -    Hvis jeg nå lukker ned som der står i Hjørnet  øverst så forsvinner den sorte tavle og det er jo fint dette da  Frem lommer da Programmet igjen på 139.00  dette er en evig rundans og kjøpe Word program

https://ibb.co/5htbFB1
Her er mitt forsøk på det jeg ønsker egenlig -  Jeg gjør så mange feil og vet ikke noen løsning på dette.
Er det feil på Gamle computer forbauser meg ikke det minste hva kan det væreDete firma forteller ikke meg hva feil jeg gjør
22066 gjørså godt han kan men det hjelp er jo ikke.
Jeg vet bare at ønsket mitt er 1 Program 2021  men det er nok umulig og kjøpe så dyreprogramvare har jeg desverre ikke Råd til Pisen viser5.586.00mDanske Kr.
Så nå ser jeg at jeg taper kampen. Arne.

kommer det rette program med Tilføy kurv.