Avatar billede ps76 Forsker
27. oktober 2021 - 22:12 Der er 6 kommentarer

Kodeord ændret til hvad?

Jeg har sat wifi extendere op i vores hus, fra Waoo, og i processen er vores wifi adgangskode åbenbart ændret. Vidste jeg ikke før jeg skulle logge på med en ny mobil i dag.
Hvor kan jeg se hvad det nye kodeord er? Eller kan jeg resette det? Alternativt må jeg fjerne de nye extendere og bruge routeren uden disse, for jeg kan se den stadig har det gamle password stående i routersoftwaren. Der står et password i bunden af disse extendere - men det virker heller ikke?
Avatar billede kurt54 Ekspert
27. oktober 2021 - 23:02 #1
Kann du ikke logge på med WPS - der sidder nok en WPS knap - skal trykkes ind og måske holdes inde ca 3 sekunder.
Avatar billede Rune1983 Ekspert
28. oktober 2021 - 06:59 #2
Hvilken model extender er det?
Avatar billede ps76 Forsker
28. oktober 2021 - 08:20 #3
Waoo Smart Wifi, 4960 Duo.
Avatar billede KHN Guru
28. oktober 2021 - 11:05 #4
Avatar billede ps76 Forsker
28. oktober 2021 - 11:23 #5
Ja tak KHN, den manual har jeg i hard copy, men hjælper mig ikke rigtig. Jeg kobler det hele fra og begynder forfra tror jeg.
Avatar billede ps76 Forsker
28. oktober 2021 - 13:53 #6
Problemet løst. Den var smuttet over på 5,0 i stedet for 2.4.