Avatar billede Jolles Professor
05. december 2021 - 18:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

mails lander i papirkurven win10

Jeg kommer lige fra min 90årige veninde, som bruger sin pc meget. Men pludselig går hendes mails direkte i papirkurven. Jeg fik dem hevet hjem i indbakken, men hvad kan der være sket. Er det en opdatering, der får programmet til at  crashe? Hun har lige skrevet en fornem artikel til en avis - den lå i papirkurven. Hun var ulykkelig. Ligger gem og slet lige over hinanden, så et gammelt, dygtigt menneske, med stærkt svigtende syn ikke kan orientere sig?
Nåeja: Hvordan indretter jeg hendes menu, så det praktiske ligger øverst, ikke helt helt nede i bunden.
Tak til altid hjælpsomme venner på eksperten.
Avatar billede milter Ekspert
05. december 2021 - 19:42 #1
Jeg kan ikke umiddelbart give noget svar, men hvem er hendes mailudbyder, dvs. Yousee, Gmail, Outlook.com eller ....?

Og hvilket mailprogram bruger hun, dvs. Outlook, Thunderbird eller ...?

https://www.gladteknik.dk/hvilket-mailprogram-skal-man-vaelge/
Avatar billede fase Professor
05. december 2021 - 23:26 #2
Hvis du bruger mailprogrammet Outlook ligger slet og send lige ved siden af hinanden i øverste højre hjørne. Så hvis synet ikke ret godt kan man nemt komme til at trykke på papirkurven (slette) i stedet for at sende.