Avatar billede Poulbr Praktikant
08. december 2021 - 07:51 Der er 2 kommentarer

Google Drev

Af en eller anden grund ender alle billeder og videoer jeg modtager/optager ovre på mit Google Drev, så mit drev bliver hurtigt fuld med dertil hørende problemer med at få lov at modtage mails. Jeg kan ikke finde ud af hvor jeg finder den indstilling på såvel telefon app som pc som gør at filer ikke automatisk sendes over på Google Drev. Nogen der kan forklare mig hvordan jeg undgår dette?
På forhånd tak.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
08. december 2021 - 08:14 #1
Du har formentlig en android enhed. På denne skal du finde (google) Fotos. Det er i denne app du vælger, om den skal synkronisere billeder over på dit drev eller ej.

Har du selv installeret Google Photos på andre enheder, skal der rettes i den også.
Avatar billede Poulbr Praktikant
08. december 2021 - 08:24 #2
Hej Ole,
Tak for hurtig hjælp - det prøver jeg 😀