Avatar billede Evojulle Praktikant
15. december 2021 - 14:10 Der er 6 kommentarer

Seo

Hejsa
Jeg er lidt ny i det og ved heller ikke om det er det rigtige sted at henvende mig, men jeg har selv lavet det meste af seo´en på min side https://sportsmassoren.com og den kommer også frem i søgeresultaterne, men jeg vil gerne lidt højre op. Er der nogen herinde der måske kunne gi mig lidt vejledning med det?

De bedste hilsner
Ole
Avatar billede claes57 Ekspert
15. december 2021 - 16:13 #1
der skal 'klik' til. Få dine venner/kunder til at søge på og tilgå siden dagligt i et par måneder, og du rangerer højere.
Avatar billede Henrik Hansen Forsker
15. december 2021 - 16:34 #2
...bare så du ved det... Du risikerer at dit indslag bliver fjernet fordi reklame og "skjult reklame" ikke er tilladt på Eksperten. Fjern selve linket. Folk kan stadigvæk hjælpe dig, ligegyldigt hvad dit domain er.
Avatar billede Evojulle Praktikant
15. december 2021 - 19:19 #3
Det vidste jeg ikke. Det skal jeg få gjort. Tak👍
Avatar billede claes57 Ekspert
16. december 2021 - 08:59 #4
man kan ikke redigere i opslag, da det så forvirrer 'samtalen' for andre. Så fejl rettes ved at lave et nyt indlæg i samme tråd - og det giver jo ikke mening i dette tilfælde.
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
26. december 2021 - 17:11 #5
Hej Evojulle (Ole)
Sender dig en besked på mail, så denne tråd ikke forkludres yderligere ;-)
Avatar billede Andreas Praktikant
29. oktober 2023 - 13:10 #6
Hej Ole,

Først og fremmest, velkommen til SEO-verdenen! Jeg har kastet et blik på din hjemmeside, og du har allerede gjort et godt stykke arbejde med SEO på https://sportsmassoren.com.

Jeg har lavet en hurtig audit af din side, og her er nogle af de ting, jeg fandt:

404 Sider: Jeg opdagede en 404 side på dette link "https://olejuulsmuskelterapi.dk/fysiurgisk-massage-smertebehandling/". Google er ikke den største fan af 404 sider, så det ville være en god idé at få det rettet hurtigst muligt.

Omdirigeringer: Der er flere sider som cupping/, sportsterapi/, massage-randers/ og nogle flere, der alle returnerer en 301 omdirigeringskode. Disse er værd at tage et kig på og rette, hvis det er nødvendigt.

Meta Beskrivelser: Husk at tilføje meta beskrivelser til dine sider. Jeg fandt for eksempel ingen meta beskrivelse på denne side "https://olejuulsmuskelterapi.dk/behandlinger/".

Billeder: Sørg for at tilføje 'alt' tekst til dine billeder. Jeg bemærkede, at dette billede mangler 'alt' tekst: "https://olejuulsmuskelterapi.dk/wp-content/uploads/2021/12/co2neutralt.png".

Backlinks: Links er utroligt vigtige for SEO. Jeg kan se, at du allerede har arbejdet lidt med linkbuilding, men det er vigtigt at fortsætte med dette. Overvej at bygge flere kvalitetslinks eller overvej at hyre nogen til at hjælpe med det.

Et værktøj, som jeg vil anbefale, er ahrefs' project audit. Det er gratis og kan give dig værdifulde oplysninger om din hjemmesides sundhed.

Håber disse tips vil hjælpe dig med at forbedre din hjemmesides SEO yderligere. Held og lykke med dit projekt!

Bedste hilsner,
Andreas
https://digitalvirk.dk/