Avatar billede Clausfs Praktikant
16. december 2021 - 10:41 Der er 3 kommentarer

Problemer med at aktivere links modtaget i mails/Outlook 2013

Jeg får fejlteksten "Virksomhedens politikker forhindrer os i at udføre denne handling. Kontakt supportteknikerne for flere oplysninger", når jeg klikker på hyperlinks eller knapper som jeg modtager i mails i mit Outlook 2013.
Har prøvet at google fejlen, hvor der henvises til et link " http://cid-97777d65ab7cbea6.office.live.com/self.aspx/Windows/Generel/htmlfix/htmlfix.reg " Når man indsætter/klikker linket kommer man ind office.com.
Er der andre forslag til, hvad man kan gøre?
På forhånd tak.
Mvh
Claus Skaale
Avatar billede claes57 Ekspert
16. december 2021 - 11:21 #1
nu er det ret farligt at sende link til .reg filer, som (hvis de fik lov til at køre) ville ændre på ens indstillinger i registreringsdatabasen. Jeg forstår godt, at du blev afvist - hvis du vil ændre opsætningen på maskinen, så gennemgå filen, og tjek hvad den laver FØR du kører den.
Avatar billede bbballerup Novice
26. februar 2022 - 16:14 #2
Hej claes57.
Jeg har også problemer med at åbne links i Outlook, og har nu forgæves ledt efter ovenstående link til at løse problemet. Selv inde på microsofts hjemmeside henvise de til dette link men det virker ikke.
Har du et andet sted hvor det kan findes?
Brugt over flere dage på at løse problemet.
Mvh.
Sonja Bigand Bartha
Avatar billede claes57 Ekspert
26. februar 2022 - 17:29 #3
Jeg er så ikke på outlook, men nogle gange har jeg set at man skulle Ctrl + klik.
Det er - jf microsoft - noget med indstillingerne.