Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
19. december 2021 - 19:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Sjovt spørgsmål : Meget lille "Hitler" og "Stalin" billede / tegning. (Hvor) ?

Sjovt spørgsmål : Meget lille "Hitler" og "Stalin" billede / tegning. (Hvor) ?.

Lige som i Matador, hvor Grisehandleren har sit WC / Das.
Med skumle personer.
*
Jeg har fået et sjovt "Das" fra Tyskland. Med røg.
*
Nu sidder vi og snakker om. Det kunne være morsomt at sætte "Hitler" og "Stalin" på døren. (Som i Matador.
*
Men jeg kan ikke finde nogle små. - Som et frimærke, måske ?
*
Døren på Das / WC er 9 cm.  høj + 5 cm bred.
*
Vore 6 børnebørn syns det er en sjov idé ....
*
Men hvor finder man sådanne små billeder / tegninger at de to tyranner ?
* Med venlig hilsen Jørn *
Avatar billede milter Ekspert
19. december 2021 - 19:50 #1
Hvordan har du tænkt dig at sætte billedet fast på døren? Med lim på bagsiden af billedet, eller ...? Det kan have betydning for, hvilken slags papir, du vil bruge til billedet.

Hvilken printer har du, og hvilket billedredigeringsprogram bruger du? Begge dele og indstillingerne i dem har betydning for, hvor stort det printede billede bliver.
Avatar billede Uvanga Ekspert
19. december 2021 - 20:04 #2
Du kan søge på navn af den person du ønsker. Kopiere billede, og indsæt det i Word. Her kan du formindske/forstørre billede til ønsket størrelse. Du kan så købe printer papir der er selvklæbende på bagsiden.
Disclimer: Vær dog venligst opmærksom på om billeder er omfattet af copyright.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
19. december 2021 - 20:29 #3
Med lim eller selvklæbende tape. Enten udenpå døren eller inde på "Das". - På størrelser med de profilbilleder I og jeg har.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
19. december 2021 - 20:40 #4
Word ?
Jeg har en gammel udgave af Word (2000).
Men jeg har kun installeret skriveprogrammet.
*
Skal man installere mere ?.
Jeg har ikke rigtig forstand på det.
Selve billede behøver, heller ikke, Så "Fornemt". Det er kun for "Sjov". - Og forr at glæde børnebørnne, der kender Matador (Hvem gør ikke det ?)
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
19. december 2021 - 23:05 #6
Tak !
Jeg fandt ud af det. Med Words og to gode billeder af tidens skurke.
Børnebørnene bliver nok forbavsede !
TAK for hjælpen