Avatar billede 220661 Ekspert
24. december 2021 - 08:53 Der er 1 kommentar og
9 løsninger

God jul

Et år går er ved at være slut. Vi bøvler stadig i hele verden med Corona, og skal passe på hinanden. Mange har heldigvis fået de vaccinationer der gør at hvis de rammes, så bliver forløbet ikke så slemt som hvis man ikke var vaccineret.
Jeg vil ønske alle her på eksperten en god jul samt et godt nytår.
Vi har medlemmer af gruppen der kommer langt vej fra, og skriver med forskellig sprog. Jeg er glad for vi er en så stor flok med forskellig baggrund. En særlig hilsen sender jeg mod Thailand og til Arne, der på trods af at han er dårlige seende stadig vil arbejde på sin computer.

Venlig hilsen 220661 🎄🎄
24. december 2021 - 11:23 #1
Tak og i lige måde.
Avatar billede Peter Forsker
24. december 2021 - 11:49 #2
Takker og i lige måde
også til dem der sidder alene i isolation eller af andre grunde
Avatar billede 220661 Ekspert
24. december 2021 - 11:56 #3
Ja min jul har også her til formiddag ændret sig.
Min søn der er kommet hjem her i mandags, har lige her for et par timer siden fået påvist corona. Han var testet negativ da han kom hertil. En test i onsdags har dog efterfølgende vist sig at være positiv.
Så nu har vi måttet aflyse vores familie komsammen 😥
Jeg afventer selv et svar fra test jeg fik taget i tirsdags.
Avatar billede torben lind Forsker
24. december 2021 - 12:39 #4
Hej 220661.
Du  og din familie ønskes også en god Jul og et godt Nytår(og tak for hjælpen gennem tiden),på trods af corona, håber jeg I får en god Jul.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. december 2021 - 12:41 #5
# 4 Tak Torben. Vi gør hvad vi kan for at få løst denne situation :-)
24. december 2021 - 14:31 #6
@#3, øv surt :(
God bedring med ham.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. december 2021 - 14:38 #7
#6 Tak. Han har ikke symptomer på sygdommen, så det går nok. Han er selvfølgelig ked af at vi så tæt på i aften, har været nødt til at aflyse vores komsammen, hvor vi skulle være 10 familie mennesker samlet. Maden var på vej til at blive lavet.  Det er mere øv synes jeg.
Avatar billede Uvanga Ekspert
24. december 2021 - 16:52 #8
God Jul og god bedring, samt tak for hjælp gennem adskillige år⛄🎅
Avatar billede 220661 Ekspert
24. december 2021 - 19:07 #9
#8 Tak og i lige måde
Avatar billede eurositi Ekspert
25. december 2021 - 11:53 #10
Tak i lige måde for den venlige julehilsen.
God jul, folkens.