Avatar billede lurup Ekspert
26. december 2021 - 23:55 Der er 5 kommentarer

Google drev

Hej

Jeg har en google konto Pro hvor jeg har en vigtig drev med en der er blevet krypteret.
Kan man spole den mappe en mdr tilbage ?
Avatar billede claes57 Ekspert
27. december 2021 - 10:41 #1
Typisk er det der, ens backup viser sin værdi.
Avatar billede lurup Ekspert
27. december 2021 - 23:05 #2
Ja det er jeg bange for jeg er ved at lære på den hårde måde.
Hvordan tænker du backup for mig ?
Tænker jeg har 4 tb data
Har en NAS 4 x 4td diske
Ubegrænset plads på Google

Det er der jeg er løbet i problemer da min mapper er blevet krypteret og efter synkroseret med google og/ eller NAS
Avatar billede ejvindh Ekspert
30. december 2021 - 14:54 #3
Kender ikke google's service her, men på Dropbox (som jeg kender lidt bedre) er der jo en feature med at man kan se filversioner tilbage i tiden. Dette plejer ikke at være nok, hvis man har gratisløsningen, men hvis man har en betalt løsning, plejer de at kunne række så langt tilbage, at man kan finde en ren version.

Kunne måske være værd at undersøge om Google har samme mulighed?
Avatar billede claes57 Ekspert
30. december 2021 - 15:31 #4
#3 det er da lige det… google kan også: https://support.google.com/a/users/answer/9308971?hl=en
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
08. januar 2022 - 13:15 #5
#4 Der lærte jeg noget nyt, så blev det endnu en god dag!

Det er kun en god dag, hvis man har lært noget nyt ;-D