Avatar billede Jevertheman Juniormester
01. januar 2022 - 19:18 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Greattypecaptcha.top

Hej jeg har lidt et problem, har fået en eller anden form for virus på min pc, den kommer frem i form af meddelsesområdet på windows 10.. Med beskeder om virus og at man skal installere både Mcafee og Norton.. Jeg har scannet computeren med Malwarebytes, og den fandt 3 ting, som den skrev den havde fjernet, men beskeder kommer stadig frem.. Nogle der kan hjælpe ? :)
Avatar billede 220661 Ekspert
01. januar 2022 - 19:30 #1
Og det er ikke bare at du har accepteret notifikationer fra den side, som kommer hver gang du starter browseren?
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2022 - 19:38 #2
Ja, hvis det er fjernet ved hjælp af Malwarebytes, så skal resten fjernes fra dit browser.

Det viser den her eksempel fra manual fjernelse for at give tilladelse:
https://youtu.be/DMcBmlJLcUY
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2022 - 19:38 #3
Starter efter 2:20 min.
Avatar billede Jevertheman Juniormester
01. januar 2022 - 19:50 #4
det hjalp, nu er meddelserne væk, gik ind i edge og fik blokeret det :) I har jo begge ret, så hvordan gør jeg ? Det er da lavet helt om desginmæssigt her inde i forhold til jeg sidst var herinde (2013)
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2022 - 19:53 #5
Du kan angive så mange "som løsning" til svar du selv markerer :-D
Avatar billede Jevertheman Juniormester
01. januar 2022 - 19:55 #6
og jeg skal ikke gøre andet end at trykke "marker som løsning" ? :) Kan huske at man førhen gav point ? :)
Avatar billede Jevertheman Juniormester
01. januar 2022 - 19:56 #7
men jeg siger i hvert fald tak for hjælpen, for den kom med alt muligt crap.. Og jeg troede faktisk jeg havde fået sådan noget på min pc hvor at den krypterede alle mine filer..
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2022 - 19:57 #8
Ja, det har ændret siden opgradering eller migrerede til andet...