Avatar billede clausito Seniormester
04. januar 2022 - 16:37 Der er 1 løsning

Fra mobil Huawei p30 til mobil samsung

Jeg kan lave sikkerhedskopi via HiSuite, men det blir med en underlig kryptering til ENC-filer. Kan ikke fjerne denne kryptering. Hver gang jeg prøver ny sikkerhedskopiering vil den stadig kryptere

Hvad gør jeg. Findes der andre muligheder for sikkerhedskopiere mine data som adresser sms foto osv. Opsætningen af Huawei skal jeg jo ikke bruge, da jeg køber en samsung mobil

Det skal evt være et gratis program

Vil sælge min huawei

Hvordan løser jeg at få data fra huawei til den nye samsung
Avatar billede INK Ekspert
04. januar 2022 - 16:55 #1
Den nye Samsung er sikkert oprettet med en Google konto som basis?

Opret den samme konto på din Huawei og lad denne konto synkronisere alt hvad den kan.