Avatar billede compac Seniormester
10. januar 2022 - 17:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ny bruger i Windows11

Jeg er ved at oprette en ny bruger i Windows11.
Jeg kan ikke blive helt færdig for der kommer en box med fejl: explorer.exe systemfejl. Exception processing message 0x000005 - Unexpected paramters

Hvordan kommer jeg videre?
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2022 - 18:54 #1
Måske har du ikke fornødne rettigheder til at oprette bruger. Er du administrator?
Avatar billede compac Seniormester
10. januar 2022 - 19:19 #2
Ja jeg er administrator. Hvis jeg går ind under Konti->Dine oplysninger,  står jeg som administrator.
Avatar billede compac Seniormester
10. januar 2022 - 21:18 #3
Jeg oprettede en ny bruger og slettede den "defekte". Men altid ærgeligt ikke at kende årsagen - og måske løsningen til problemet.