Avatar billede AnneB Mester
25. januar 2022 - 09:01 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Fjerne farveskiftemand fra forsiden af min Samsung tlf

På min Samsung Galaxy A72 tlf er der nederst et tegn som forestiller en mand, og telefonen skifter farve når der bliver trykket på mandtegnet. Det er så irriterende og jeg har prøvet at fjerne tegnet, men kan ikke . Kan det fjernes og hvis....hvordan gør jeg?
Avatar billede nopsen Ekspert
26. januar 2022 - 20:34 #1
har selv samsung, dog ikke din model.. har søgt på nettet og set billeder og video af den, men det tegn du beskriver ka jeg ikke finde på nogen af dem.
normalt skal man ind under indstillinger for at ændre farver.
ka du tage et screenshot af det, så vi kan se det?
du kan uploade billedet her
https://imgbb.com/
og smide linket her i tråden
Avatar billede AnneB Mester
26. januar 2022 - 21:42 #2
Jeg ved ikke hvordan jeg får billedet ind her, har oploadet det.....
Avatar billede nopsen Ekspert
26. januar 2022 - 21:59 #3
du sku gerne få et link på siden efter du har uploadet billedet, det link kopierer du og sætter ind her
Avatar billede AnneB Mester
27. januar 2022 - 10:11 #4
Jeg tror ikke der er noget at gøre, den kan ikke fjernes så jeg dropper det.
Tak for svarene
Avatar billede nopsen Ekspert
27. januar 2022 - 20:27 #5
det er sfl dit eget valg.
siden jeg ikke ka se det tegn du beskriver på billeder og videoer jeg har set af din mobil, ka det måske være du har fået installeret en app til farveskift.
prøv som en sidste mulighed at gå ind under indstillinger - apps - alle apps og se om du kan genkende ikonet på listen og dermed afinstallere det.
Avatar billede AnneB Mester
27. januar 2022 - 21:12 #6
Jeg har været alt igennem i indstillinger.
Det var noget jeg skulle sige ja til, da jeg fik den i maj mdr. Og jeg forstod ikke hvad det var men sagde ja. Og det har jeg fortrudt hver dag siden, men nu lever jeg med den mand men ikke harmonisk 😫
Avatar billede nopsen Ekspert
27. januar 2022 - 21:59 #7
ok og du har prøvet at holde fingeren nede på ikonet og få mulighed for at trække det til papirkurven?
uden at ku se hvordan det ser ud, er jeg løbet tør for ideer.
Avatar billede AnneB Mester
27. januar 2022 - 22:17 #8
Ja det har jeg prøvet, den kan ikke fjernes.
Tak for forslagene 🙏
Avatar billede nopsen Ekspert
27. januar 2022 - 22:26 #9
velbekomme :)
lad evt spørgsmålet stå åbent lidt tid endnu, måske andre har en ide.
Avatar billede falster Ekspert
27. januar 2022 - 22:33 #10
ad #2 og #3:

Er det ikke muligt at få denne "farveskiftemand" at se med et link her i Eksperten?

(Jeg har også prøvet at lede. Og har heller ikke kunnet finde noget, der ligner.)
Avatar billede AnneB Mester
27. januar 2022 - 23:11 #11
Det ligner en tændstikmand og har 3 farveskift og sidder placeret nederst i højre hjørne hvor man hele tiden kommer til at trykke på den. Og så skifter telefonen farve....totalt ubrugelig ide for mig og kun til besvær
Avatar billede nopsen Ekspert
27. januar 2022 - 23:28 #12
enig med falster i at det er nødvendigt for os at kunne se billedet af ikonet/tegnet for at kunne komme videre, især fordi det virker mærkeligt at det ikke er noget os samsung brugere ka genkende og at det ikke sku være muligt at fjerne, det ka ikke passe.
hvad er udfordringen du oplever med at kopierer linket herind via den side jeg linkede til?
er som samsung bruger også meget nysgerrig på dit problem.
Avatar billede f-arn Guru
28. januar 2022 - 02:08 #13
Det lyder som om du har aktivere det der på min telefon hedder Accessibility button og sat den til at lave en form for farve skift.

https://www.youtube.com/watch?v=lhWVaYRKsPU
Avatar billede AnneB Mester
28. januar 2022 - 08:17 #14
Tak f-arn , det er der jeg skal finde ud af at fjerne manden. Det prøver jeg...
Avatar billede nopsen Ekspert
29. januar 2022 - 23:42 #15
#13
godt spottet!
Avatar billede AnneB Mester
30. januar 2022 - 08:06 #16
Vil sige at at manden er væk, og jeg er glad 🙂
Avatar billede f-arn Guru
30. januar 2022 - 16:54 #17
@AnneB

Tak for at vende tilbage og fortælle problemet er løst 😄