Avatar billede ErikHg Ekspert
28. januar 2022 - 15:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Blækprinter til printning på CD/DVD

Jeg har en Canon MP640 multifuntionsprinter. Det specielle ved denne er at den kan printer på printbare CD/DVD diske. Nu er printeren imidlertid ved, at give op, og jeg må derfor anskaffe mig en anden.
Jeg synes desværre ikke rigtig at det fremgår hvilke printere der har muligheden  for at printe på CD/DVD. Det må gerne være en Canon, men også andre mærker har interesse. Håber at nogen kan hjælpe.

På forhånd tak
ErikHg
Avatar billede poko1 Ekspert
28. januar 2022 - 16:45 #1
Jeg har en Canon MG5400 Som også printer på CD/DVD.
Avatar billede ErikHg Ekspert
28. januar 2022 - 17:24 #2
Det ser desværre ud til at denne model er udgået - efter hvad jeg kan se står der 2016 - det er jeg seks år siden, og i computerverdenen er dette langt tid. Men tak for input👍
Avatar billede milter Ekspert
28. januar 2022 - 20:18 #3
Avatar billede kurtba Ekspert
28. januar 2022 - 21:05 #4
Avatar billede ErikHg Ekspert
28. januar 2022 - 21:08 #5
Hej milter - Ja denne printer ser ud til at kunne printe på CD/DVD men der er ikke tale om en multifunktionsprinter med min nuværende Canon MP 640 er.
Jeg har set at Canon laver en model der hedder Canon Pixma TS9550 Multifunktionsprinter. Denne koster i sagens natur væsentlig mere 1950 kr. i forhold til printer i dit link der koster 650 kr.
Maskinen jeg har set er så galt på lager - overraskende nok.
Jeg takker for linket👍

God weekend
ErikHg
Avatar billede ErikHg Ekspert
28. januar 2022 - 21:12 #6
#4 - Den printer linket fører til er heller ikke en multifunktionsprinter som min Pixma MP 640. Så når den så ryger ud, så har jeg ingen scanner/kopimaskine.
Men tak for linket👍
Avatar billede kurtba Ekspert
28. januar 2022 - 22:42 #7
Øh jo det kan den  da. Den kan da både scanne og kopiere, hvilket står allerede lige under modelnavnet.
Jeg har selv en i samme serie og er ganske tilfreds.