Avatar billede emil123 Juniormester
01. februar 2022 - 15:32 Der er 3 kommentarer

Hvordan tjekker jeg hvornår jeg startede/afsluttede alle mine skoler/gymnasier?

Jeg er i gang med at søge om dansk statsborgerskab og er kommet til en del hvor de gerne vil have informationer om alle mine skolegange/gymnasier (mere præcist, hvornår de startede og sluttede). Informationer om de gymnasier jeg har gået på kan jeg nemt finde info, men min hjerne er sgu ikke noget einstein når den skal huske tilbage så lang tid som til dengang jeg gik i folkeskole... Især når jeg er flyttet 3 gange. Felterne er obligatoriske. Er der en website eller et eller andet der viser informationer omkring dette?
Avatar billede claes57 Ekspert
01. februar 2022 - 16:06 #1
jeg ville nok prøver https://www.borger.dk/skole-og-uddannelse
har dog ikke selv været der...
Avatar billede milter Ekspert
01. februar 2022 - 16:21 #2
Eller kontakt skolerne direkte.
Avatar billede Erik K Ekspert
01. februar 2022 - 17:09 #3
Direkte at finde datoer for, hvornår du har gået i skole de forskellige steder er nok ikke så nemt at finde frem til, men du kan se datoer for tilflytning og fraflytning fra en adresse.
Det kan du med NemID finde på denne side.

https://www.borger.dk/handlingsside?selfserviceId=4b84f72e-c05c-4f5b-90e9-9be529c920ae&referringPageId=f09b3f2a-71df-4ef3-a45e-4c8e803c2091

Ud fra de datoer kan du vel så huske, hvilke skoler du har gået på, medmindre du har gået på flere skoler medens du har boet på den pågældende adresse..

Jeg kan se alle mine adresser tilbage til 1972 - og der er mange.