Fjerne adgang til outlook for lokal bruger på windows 11
Hej, jeg er administrator på vores hjemme bærbare pc. Jeg har oprettet en lokal bruger profil til anden bruger og har nu fået tilsluttet min egen provate mirosoft konto til anden brugers profil, så denne kan bruge officepakken. Jeg har 2 spørgsmål som jeg håber at i kan hjælpe mig med.
1) Hvordan får jeg fjernet min microsoft konto fra anden bruger profil, men så de stadigvæk kan bruge outlook ?
2) Hvordan gør jeg så anden bruger ikke får adgang til min private mails i outlook ??
Jeg kan læse vi så snakker en Microsoft 365 konto. Svaret er, at det kan du ikke.
Du har identificeret din bruger over for Office programmerne - for det er din bruger der har licensen til programmerne. Og derfor vil de altid kunne tilgå din mailkonto - og onedrive m.m.
Du kan logge din konto ud af office programmerne - og OneDrive. Så vil den lokale bruger ikke have adgang til din data. Men vil til gengæld heller ikke have licens til at bruge programmerne.
Det er præcis på den måde Microsoft 365 fungerer på, så det kan du ikke lave om på.
Hvis du vil have flere brugere af office programmerne, med hver deres indstillinger, skal du i stedet købe en "produktnøgle" udgave af Office 2019 - den installeres på maskinen med en produktnøgle, ganske som i gamle dage. Til gengæld har alle brugerkonti på maskinen, hver deres adgang til data.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.