Avatar billede hherskind Mester
14. marts 2022 - 20:03 Der er 2 kommentarer

CMS til bofællesskab

Vi har brug for en rent intern kommunikationsplatform for ca. 60 beboere, som skal kunne:
- kommunikere med hinanden på en fælles opslagstavle inkl. vedlægge filer
- oprette begivenheder med tilmelding
- oprette undergrupper af beboere med egen opslagstavle og filarkiv
- føre beboerkartotek
- oprette fællesfaciliteter med mulighed for reservation
- oprette en fælles arkivmappe med diverse undermapper

Det slipper vi selvfølgelig ikke gratis fra. Vi ønsker til gengæld, at systemet er beskrevet i en brugervejledning eller - som minimum, - at der er en fungerende supportfunktion.

Har du et bud på, hvilket system det kunne være? Eller hvilket system, der nemt vil kunne bringes til at fungere på den beskrevne måde?
Avatar billede acore Ekspert
15. marts 2022 - 12:11 #1
wix.com kan nok det, du gerne vil.
Avatar billede claes57 Ekspert
15. marts 2022 - 14:24 #2
husk at tænke gdpr ind fra starten i opbygningen - fx ved at tvinge login og kun til godkendte personer (administreres af en admin og mindst en anden) - adgangskoder skal genereres her, så brugere ikke genbruger en adgangskode, der er kendt på nettet i forvejen.