Avatar billede ims Novice
19. marts 2022 - 15:03 Der er 3 kommentarer

Absurt problem med at gemme Word og Excel filer – originalt felt mangler.

Jeg har et problem med at gemme filer fra word og Excel, som jeg behøver hjælp til.

Jeg har forgæves forsøgt at komme igennem til Microsoft Word, men trods mange forskellige forsøg er det ikke lykkedes.

Det er mit håb, at I vil kunne give mig en adresse til dem som virker, - eller måske et et forslag til hvordan, jeg får det manglende felt tilbage i programmet.
---
Dette er en prøve for at vise hvordan, programmet har opført sig de sidste  l,5 år:
    (En kopi af et billede, som viser feltet i programmet Word falder ud.
Jeg sender det på nu på jeres mail:-  privacy@cw.dk - )

Når jeg vil gemme en Word- eller Excel fil, har jeg kun muligheden i dette ændrede felt, (Det oprindelige felt er simpelhen forsvundet fra programmet)!

Det giver flere problemer:
1)    Man kan ikke se dokumentet, mens man skal udfylde filnavn.
2)    Det bliver nogen gange gemt med det samme.
3)    – Men AK, andre gange må jeg  konstatere, at det er fosvundet igen dagen efter!!!.
Jeg håber meget, at I kan give mig et svar eller Microsofts adresse.

Med venlig hilsen
Inge Smith
Avatar billede ErikHg Ekspert
19. marts 2022 - 15:34 #1
Jeg er ikke selv den store ekspert udi MS Office, men har fundet et telefonnummer til Microsoft Danmark. Jeg håber at det kan være en hjælp.

Land Danmark:    Salgs- og kundesupport til Microsoft Store    Teknisk support eller hjælp til at downloade
Danmark    80 40 49 52    Teknisk support
Avatar billede INK Ekspert
19. marts 2022 - 16:10 #2
Det ville også være en hjælp, om du oplyste version af Windows og version af Officepakken.

Du kan uploade billeder til denne hjemmeside, og så indsætte link i din tråd her.

https://imgbb.com
Avatar billede ErikHg Ekspert
19. marts 2022 - 20:13 #3
#2 - Det har du ret i ink. Der sker jo ændringer i både Windows versionerne, men også i Office pakkerne, som tiden går.