Avatar billede Vahid Mester
28. marts 2022 - 16:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ram

Hej Eksperter. Der sidder en kvr21n15d8/8 Kingston ram i min pc.

Der er plads til en mere, men den er ret svær at købe, da den er udgået mange steder.

Kan jeg sætte en hvilken som helst anden i ? eller nogen som kan anbefale en anden ram som kan komme i ?

På forhånd tak :)
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2022 - 17:44 #1
https://www.proshop.dk/RAM?f~ram_ramteknologi=ddr4-sdram&pre=0&f~ram_ramhukommelsesfrekvens=2133mhz

Stationær, kig på længere RAM længde.

Bærbar, kig efter titel med "SO" eller "SODIMM".
Avatar billede milter Ekspert
28. marts 2022 - 19:38 #2
Hvorfor vil du have en blok mere?
Avatar billede Vahid Mester
30. marts 2022 - 08:28 #3
Jeg mangler blot ram til gaming. Der sidder kun 8 i pt.

Generelt skal min pc opgraderes snares.

Det er en stationær.
Avatar billede Vahid Mester
30. marts 2022 - 08:30 #4
Ville jeg kunne bruge den her:

https://www.proshop.dk/RAM/Patriot-D4-8GB-2133-16-Signature-PAT-PSD48G2/2636320

Som sagt er det en stationær :)
Avatar billede milter Ekspert
31. marts 2022 - 15:06 #5
#4.

Måske, måske ikke. Der er altid størst sandsynlighed for, at to ens blokke vil kunne arbejde sammen.

Hvilket bundkort har du?