Avatar billede ZeBa Ekspert
07. april 2022 - 06:14 Der er 2 kommentarer

Problemer med Internet

For hel…. hvor er jeg dødtræt af Internet. Jeg rejser en del i udlandet og medbringer altid min laptop og bruger den temmelig meget. Men der er ALTID problemer med internet forbindelsen. Hotellets virker som regel ikke, og jeg er ved at være overbevist om, at det er min PC, den er gal med, Men hvad f….. er der i vejen???????????
Min Android giver mig for det meste forbindelse, men selv om den nu fortæller, at den er ”Tilsluttet, sikret”, så går den enten uendelig langsomt eller der sker ikke noget overhovedet.
Kan det virkelig passe, at man skal finde sig i det. P.t. er jeg i Californien og har kørt rundt i Arizona og Nevada, og stort set alle steder har der været problemer.
Avatar billede ZeBa Ekspert
07. april 2022 - 06:15 #1
Og selv om den skriver, at min forbindelse er genoprettet, sker der intet.

Bruger W10
Avatar billede claes57 Ekspert
07. april 2022 - 07:57 #2
Når det også er telefon, der er langsom, så er der ikke noget i vejen med pc. Har du overvejet en mobil router, og så et data-abonnement til simkort (købes lokalt) i den tid, der er udenlands?