13. april 2022 - 12:21 Der er 1 løsning

Hjælp til Wireless AC1750 Dual-Band Gigabit Cloud Router DIR-868L

Mit spørgsmål går på om jeg kan forvente at få ca 400Mbps ud op mit wifi på 5GHz

lige nu får jeg 400Mbps ind ruderen fra min internet udbyder og får kun ca 180Mbps fra min Wireless AC1750 Dual-Band Gigabit Cloud Router DIR-868L
Hvad kan problemet være
Avatar billede kurtba Ekspert
13. april 2022 - 22:37 #1
Wifi vil normalt aldrig kunne modtages med fuld hastighed. Bl.a. falder hastigheden meget hurtigt, når man bevæger sig væk fra routeren.
Dernæst er det ofte modtagerenheden, som slet ikke kan følge med.
Der skal man ind og se på netværkskortet i modtagerenheden, for at få en ide om, med hvor stor hastighed det kan modtage.