Avatar billede Sommer2022 Praktikant
14. april 2022 - 16:19 Der er 7 kommentarer

problemer med at logge på eboks på ipad

Jeg har en ipad Air softwareversion 12.5.5 som ikke længere vil logge på e boks eller digital post. Det virker fint på pc. Når der forsøges at logge på med nem id eller mit id kommer der til sidst en fejlside op. Har det noget at gøre med softwareversionen?
Avatar billede claes57 Ekspert
14. april 2022 - 19:25 #1
Mange har det med at starte ipad, se, hvad der skal ses, og lukke ned igen.
Prøv at gå til indstillinger, generelt, softwareopdateringer og lade den hente nyeste version (jeg har 15.4.1)
Det kan tage en rum tid når du er så langt bagefter, så sæt kabel på, og lad den køre til den melder klar. Derefter genstart, og test igen.
Avatar billede Jan Praktikant
15. april 2022 - 10:06 #2
Har det samme problem og idet min iPad ikke kan opdateres længere end til 12.5.5 så kan jeg ikke bruge løsningen med at opdatere. Men det skulle hellere ikke være nødvendigt idet E boks skulle virke med den udgave. Har prøvet at tilgå hjemmesiden både via Safari og Chrome og har også prøvet via app, intet virker, det samme er gældende for digital post
Avatar billede Sommer2022 Praktikant
15. april 2022 - 10:21 #3
Det er fuldstændig som Jan har beskrevet problemet.
Avatar billede bpnorskov Juniormester
15. april 2022 - 15:34 #4
Vores iPad er opdateret til den nye version 15.4.1 og er genstartet.
Vi kan stadig ikke komme ind i e-boks og mit.dk appen. Efter at vi har lokket ind med nemID eller MitID kommer vi tilbage til udgangspunket.
Vi kan komme ind med Safari.
Avatar billede claes57 Ekspert
15. april 2022 - 16:27 #5
#4 afinstaller app til eboks og mitid - luk helt ned for ipad. Start igen, og hent apps påny.
Der kan ligge gamle data i ios fra apps, og de forsvinder her, så den bør kunne logge på nu.
Avatar billede claes57 Ekspert
20. april 2022 - 16:48 #6
Avatar billede Sommer2022 Praktikant
20. april 2022 - 18:37 #7
Tak for svar- jeg prøver.