Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
15. april 2022 - 19:59 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Amerikansk film, hvor Mafia slås med Rockere. (Hvad hedder filmen ?)

*
Det er ikke specielt det, der gør filmen god -
Men det er det eneste sted jeg har set det.
*
Mafiafilm sidder på deres "sted" - En restaurant.
*
En del Rockere kommer ind. Spiller op og så går det løs.
*
Nogen her, som kender filmen ?
*
Den var ret god. Også almindelig (Uden vold) -
Og med meget god musik i.
*
God Fredag og Venlig Hilsen. * Fra Jørn *
Avatar billede htx98i17 Professor
16. april 2022 - 07:49 #1
Har du ikke flere tip såsom alder, eller en skuespiller, musikeren, plottet, etc
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
16. april 2022 - 08:57 #2
Desværre nej. htx98i17 -
Jeg ved godt det er få oplysninger ...
Men det må jo være da Rocker bander opstod.
Fra 1968, måske og frem ...
Avatar billede Spotgun Seniormester
16. april 2022 - 09:12 #3
Det kunne godt lyde som "A Bronx Tale": https://www.youtube.com/watch?v=srH6KGki7Ss
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
16. april 2022 - 15:07 #4
SUPER - Spotgun !
Det er jo "A Bronx Tale" !
*
Mange Tak !
*
I øvrigt en god film ....
Avatar billede ErikHg Ekspert
18. april 2022 - 10:36 #5
Ganske underholdende film👍

Den findes her:

https://www.filmmarked.dk/search.php?orderby=quantity&orderway=desc&search_query=a+bronx+tale&submit_search=S%C3%B8g&type=

Der er dog bare det ved det at man skal købe for minimum 200 + fragt.

Den kan også lånes på bibliteket. Har dit lokale bibliotek den ikke hjemme så skaffer de den, så den kan afhentes på dit eget bibliotek.

Der er også en mulighed med streaming
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
19. april 2022 - 07:24 #6
Du kan også finde den gratis her i HD kvalitet https://www.youtube.com/watch?v=BLI2VA6mJPw
Avatar billede ErikHg Ekspert
19. april 2022 - 10:10 #7
#6 Jeg tror altså ikke, at det er den samme film. Yderligere er kvaliteten elendig og der er ingen undertekster.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
19. april 2022 - 13:20 #8
Tak til jer ....
Ja, det er en god, underholdende film.
*
Jeg har den. Fik den af min Far, engang. Til en fødselsdag. Vi så den sammen i biografen.
*
Men jeg har også andre "Mafia film" fra USA. - Og jeg blandede episoden med Rocker slagsmålet lidt sammen med "Godfather 3" - Eller "God Fellas".
*
Faktisk kan jeg beds lide "A  Brox Tale". - Også det, at drenges far - prøver at holde ham væk fra kriminalitet (Robert De Nero). Og den romance med en sort pige der opstår. Samt hele filmens opbygning.
*
Men kort og godt - Jeg havde glemt det var i "A Brox Tale" der var det Rocker + Mafia slagsmål.....