Avatar billede Besil Seniormester
21. april 2022 - 23:56 Der er 2 kommentarer

Hvad mon jeg har brugt her? [template]-element

Hejsa

Nederst på denne side (over Footeren) har jeg en blå tekstblok: https://lisemulvad.dk/kontakt/

Når jeg forsøger at rette i den og klikker på den, så står der ingen tekst, kun: [hfe_template id='795']

Så jeg må have indsat et eller andet element, men jeg huske hvor jeg finder det igen.
Det er ikke en del af Footeren :/

Kan man se ind bag siden og finde ud af hvad det kaldes?
Avatar billede michael_stim Ekspert
22. april 2022 - 11:58 #1
Der står det er en elementor widget
Avatar billede Besil Seniormester
22. april 2022 - 12:48 #2
OK. Jeg havde håbet, at der var lidt flere informationer end det :/
Jeg kan simpelthen ikke huske hvilken.
Men ellers må jeg jo bare i gang med at lede endnu engang :D

Tak for svar.