Avatar billede Henning Yde Praktikant
09. maj 2022 - 11:05 Der er 3 kommentarer

Rediger MS Office filer på iPad

Hvordan kan man redigere MS Office filer der ligger på en filserver på en iPad.
Jeg har forbindelse til filserveren via VPN, og kan se og åbne filerne med FE File Explorer, men jeg kan ikke gemme dem på server efter jeg har redigeret i filerne i f.eks. Word.
Avatar billede INK Ekspert
09. maj 2022 - 11:14 #1
Had du en licens for MS Office?
Avatar billede Henning Yde Praktikant
09. maj 2022 - 12:04 #2
Ja det har jeg
Avatar billede INK Ekspert
09. maj 2022 - 15:04 #3
Med en Office 365 licens kan du køre officepakken på din iPad. Downloades fra AppStore og aktiveres med Microsoftkonto. Herefter kan du gemme ændringer. Kan du koble din filserver på “arkiver” på iPad må du kunne gemme på serveren. Jeg har dog ingen erfaring med dette.