Avatar billede ink Ekspert
21. maj 2022 - 14:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke logge på i ny browser

Jeg kan ikke logge på, idet jeg har haft et premium prøveabonnement, så nu kræves fortsat efter udløb, at jeg logger ind den vej.
Avatar billede f-arn Professor
21. maj 2022 - 14:45 #1
Hej 😀
Logge på hvad og med hvad?
Avatar billede f-arn Professor
21. maj 2022 - 14:47 #2
Sorry, lagde ikke mærke til placeringen, men mit andet spørgsmål holder jeg fast i...
Hvad bruger du til at prøve at logge på?
Avatar billede ink Ekspert
21. maj 2022 - 15:20 #3
Var ikke lige opmærksom på det blev et almindelig spm. Var egentlig rettet til hjemmesiden. Jeg kan ikke logge på Eksperten i en ny browser, idet den Beder mig anvende mit premium login. Det virker bare ikke, og mit premium abonnement er forlænget udløbet. Så administratoren skal formentlig blot fjerne mit premium abonnement, så jeg igen står som almindelig dødelig bruger af siden.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester





Premium
2BM fokuserer benhårdt på vækst og kultur ved salget til SOA: "Vi har ikke cashet ind og gået ind i et af de store firmaer. Vi har sat foden ned og sagt nej, vi bliver her og skal bygge en kæmpestor SAP-forretning op."
CIO
Stort CIO-interview: Lemvigh-Müllers milliard-omsætning er blevet digital