Avatar billede tobberjas Seniormester
21. maj 2022 - 17:33 Der er 2 kommentarer

Konverter flere dokumenter på engang

Hej.
Jeg har en hel masse dokumenter jeg gerne vil have konverteret samtidig, så jeg ikke skal åbne hvert dokument og konvertere til det samme format.
Jeg har prøvet og se om der er en funktion i Word, men synes ikke jeg har kunne finde nogen.
Er der nogen der ved om der findes et program, som kan gøre dette?
Jeg har en Mac med nyeste opdatering og Office 365.
hvis der ikke findes programmer til Mac, så er det også okay på Windows.
På forhånd tak.
Avatar billede jakobdo Ekspert
21. maj 2022 - 23:31 #1
Nu skriver du windows kunne være en mulighed. Måske noget ala dette i powershell så: https://stackoverflow.com/questions/16534292/basic-powershell-batch-convert-word-docx-to-pdf
Avatar billede tobberjas Seniormester
22. maj 2022 - 10:21 #2
@jakobdo Tak for svar. Det vil jeg kigge nærmere på.