Avatar billede ErikHg Ekspert
23. maj 2022 - 17:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tegning til højre i søgefelt

I søgefeltet i Windows 10 er der i den seneste tid kommet en lille tegning i højre side af dette felt.
Holder man markøren hen over denne tegning popper der et vindue op, og der er et billede, og i denne billede nederst til højre står der "Microsoft Bing"
Jeg kan forestille mig at det endnu er et af MS´ "smarte" påfund, eller ....?

https://ibb.co/zsrkHVj

Mvh.
ErikHg
Avatar billede claes57 Ekspert
23. maj 2022 - 17:19 #1
Bare skifte default søgemaskine til Google (eller andet) og slet Bing fra listen over søgemaskiner.
Hvis M$ vil have reklamer på din pc, så vil du have betaling for antal visninger.
Avatar billede f-arn Guru
23. maj 2022 - 17:37 #2
Det skal vist gøres her https://ibb.co/BC3NG9p
Avatar billede ErikHg Ekspert
23. maj 2022 - 18:19 #3
#2 - Jeg takker for hjælpen👍

#1 - Jeg har sat Google som søgemaskine. Jeg har altid brugt Google, da jeg anser Bing som ubrugelig.