Avatar billede MichelleSilkeborg Praktikant
26. maj 2022 - 11:00 Der er 1 kommentar

Det vælter ind med emails - hjælp :-)

Hej med jer
Vi havde i går slået autosvar til på en macbook og den regler vi lavede har vi slettet igen.
Men nu vælter det und med gamle mails.
Ca 2-3 stk pr minut og de er 3-4 år gamle.
Hvordan stopper jeg det?
Håber en kan hjælpe mig?
God dag.
Kh Michelle
Avatar billede ole_madsen Ekspert
26. maj 2022 - 11:39 #1
Det har intet med din mackbook at gøre - det har noget at gøre med hvilken mailudbyder du har (hvordan du er koblet op - IMAP/POP eller Webmail - info mangler), samt hvilken mailklient du bruger (Outlook, thunderbird, noget andet - info mangler) - og hvad de slettede regler specifikt lavede (info mangler).

Er det reelle mails der kommer, eller hvad er det? - det kunne jo tænkes at de mails blot ligger hos mailudbyderen, og at I har fået tilvalgt at mail-klienten skal hente dem alle, i stedet for de sidste 3 måneder... - eller lignende.

Men du er nødt til at beskrive situationen meget mere detaljeret for at det er til at regne ud, hvad der sker.