Avatar billede Mickger Mester
07. juni 2022 - 14:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Pastespecial

Hej E!

Jeg har en kode som kopier noget data fra en hjemmeside og smider det ind i et sheet for sig, Jeg har fået den til at sætte dataen ind så den kommer der nedad
med denne kode Sheets("sheet3").Range("A" & Rows.Count).End(xlUp).Offset(1, 0).PasteSpecial xlPasteValues

Jeg ville være super glad hvis der var en som kunne hjælpe mig med at få den til at smide dataen så den kommer hen af kolonnerne istedet for.
Så når den kopier data'en (4 linjer) så kommer de langs kolonnerne og ikke ned af rækkerne
Avatar billede jens48 Ekspert
07. juni 2022 - 16:28 #1
Prøv med:

Sheets("Sheet3").Range("XFD1").End(xlToLeft).Offset(0, 1).PasteSpecial xlPasteValues
Avatar billede Mickger Mester
08. juni 2022 - 08:55 #2
Hej Jens
Tusind tak for hjælpen!